至愛的聖誕禮物- VICHY 溫泉保濕孖寶

作為一個小小的BLOGGER, 竟然收到PR 的聖誕禮物
真係開心到暈

而且呢份禮物仲係我既第一份聖誕禮物
亦都係呢個冬天最實用的聖誕禮物~

AQUALIA THERMAL 溫泉礦物保濕系列






但呢個禮盒裝真係好岩年尾既大時大節~
用黎送禮真係一流
(好過又送樂家XX糖, 我真係唔食架, 唔好再送俾我拉~><)

我攞住呢個盒俾D同事睇, 大家都嘩嘩聲話個盒真係好靚~

不過外表靚, 內裏都要有烞先得人心架~

呢個咁靚既盒就裝住左~

Aqualia Thermal Spa Sleeping Mask溫泉礦物保濕SPA睡眠面膜
Aqualia Thermal Serum 溫泉礦物保濕精華


其實呢兩件產品都唔係新上架, 今年夏天已經推出, 不過我就無緣試過
而我試過另一款既VINCY 補濕精華, 一樣咁讚, 不停咁推介俾親友~


眾所週知, VICHY的產品,補濕同抗敏能力都一流~
而AUQALIA THERMAL系列更發揮高達持續 48 小時保濕功效,不含Paraben類防腐劑。
以 Vichy 的礦物溫泉水護膚功效,
鞏固敏感肌膚,令肌膚回復天然健康光采。

Aqualia Thermal Serum 溫泉礦物保濕精華

Vichy溫泉水蘊含15種稀有礦物質,滲達細胞層。
保濕精華加入高濃度活性成份透明質酸,持久舒緩並強化敏感肌膚,同時長效保濕。 
蘊含專利高效保濕成份Aquabioryl™絲柔鎖水因子,於肌膚表層形成保護膜,令肌膚柔滑水潤,膚質幼滑煥然一新。

質地近似水份既GEL 狀, 即係透明質酸的分子亦細, 容易



只須按摩兩下,已經被肌膚吸收哂~

我相信大家都會搽唔少既精華~
我都搽緊一D抗衰老既精華~
不過補濕嘛, 真係3歲到80歲都要
所以我會係搽爽膚水後, 先搽呢隻補濕精華~
因為佢份子細, 易滲透
唔怕阻擋之後再搽既保養品。


除左搽精華外,我仲愛搽SLEEPING MASK
對於我呢D懶人,敷住個MASK 就唔想起身
尤其係冬天凍冰冰, 更加唔想起身去洗MASK
所以SLEEPING MASK 就成我既至愛~

Aqualia Thermal Spa Sleeping Mask溫泉礦物保濕SPA睡眠面膜

呢隻MASK 係以SPA AT HOME 為題的睡眠MASK,
讓你在家都享受到SPA的效果

整個包裝以藍色玻璃樽為主
感覺爽快又水潤


質地都係藍色既GEL狀


搽上面, 有淡淡的香氣.
而且水感很受


在面部推開後, 整塊面都好似有一層水膜蓋者~


不過呢, 佢好快就被吸收了大半
不怕弄污床單和枕袋~



搽左一晚, 第朝起身, 成塊面都變得滑滑的
很水潤的樣子的。



真係好似做左一晚SPA 咁。

就算冬天開住暖氣或夏天開住冷氣,呢樽SLEEPING MASK 都係必需品~

多謝VICHY 的聖誕禮物

真係好貼心又實用呀~
VICHY 的溫泉礦物系列仲有好多產品

用齊一套皮膚應該會好好好~!

想知多D, 可以瀏覽VICHY 的網址
http://aqualiathermal.vichy.com.hk/

以上產品由VICHY 提供~

如要聯絡本人,請電郵至:smonkichi@hotmail.com




留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】