親子攻略~ 電子產品有害嗎?

某一個星期天,爸媽和囡囡參加了

Baby Kingdom x Samsung親子.玩學.體驗日》


地點係九龍太子藍馬之城8Hurray For Play

一個舉辦PLAYGROUP 的地方~
小朋友的玩意無所不在呢~

最愛這裏的一個落地大玻璃窗, 小朋友可以吸收到太陽光
在石屎森林內是的確是難能可貴的~

現代的小朋友往往都很少戶外活動, 大多都喜愛玩電子產品
於是在很多家長心目中,電子產品係惡魔~
是必須要遠離的~

不如聽下 教育心理學家楊潔瑜的講解先~



相比起電子遊戲,電視其實更危險~
很多時候小朋友往往不懂分辦現實和虛擬世界,而做出很多傻事
包括扮超人跳落街~

當然, 太細既小朋友都唔應該玩電腦


但當有2歲以上既小朋友其實可以開始去接觸呢D電子產品
畢竟我地都係生活係電子既時代~

但很多時父母都會錯誤地使用電子產品~

最常見既都係一邊睇住電子產品一邊喂飯~
其實小朋友自己食左咩都唔知~


有D父母將小朋友同電子產品完全隔離~

其實當小朋友漸大,接觸電腦是不可避免的~

有時往往太過壓抑, 當佢有機會接觸後反而會變得瘋狂~


教育學家都俾左唔少意見俾大家~


其實只要懂得運用, 電子產品都係一個好好既教學同親子工具~



SAMSUNG 就出左一部專為小朋友而設的平板電腦

GALAXY Tab3 Kids 



外型方面, 7吋的顯示屏適合小朋友細細既手~
外層的橙色膠圈鮮艷奪目,而且加強防撞、防刮功能。唔怕小朋友亂咁跌~

Galaxy Tab 2 Kids 最吸引係「孩童的商店」, 內有超過400個兒童應用程式,
分為學習、播放和故事三類,內容豐富、安全,兒童能隨時隨地暢玩優質的學習及玩樂內容。
家長可設定密碼確保兒童下載安全及適合的應用程式。



GALAXY Tab3 Kids 設有家長管理功能,即使兒童獨自使用,家長亦無須擔憂。
家長可管理及下載益智的應用程式到「孩童模式」內,避免兒童接觸到不合適的內容。
同時提供時間管理功能,家長可以預先設定使用時間,不必擔心兒童過度使用或沉迷玩樂。



除此之外,家長亦可將「孩童模式」轉回「基本模式」,享受使用流動平板的樂趣。

特大特粗既C PEN, 方便小朋友容易掌握~


話咁快, 我個3歲既女兒已經同爸爸一齊設計好自己既公仔啦~

雖然鏡頭只有300萬像素~
不過好多野玩架~

我自己都好鐘意玩呢個面具FUNCTION~

只要揀好個豬樣, 再將佢對準個人樣


佢就識自己幫你安番D 耳仔同鼻仔落去, 
好好玩呀~

我地成家都變左做ANIMAL 啦~XD

係SAMSUNG GALAXY Tab 3 Kid 影完既相仲可以用WIFI 即時過番落去其他手機度~


玩完遊戲,有豐富既禮物攞~


仲有BABY KINGDOM 「餘樂植物工廠」 超好味又有意義既沙律菜~

「餘樂植物工廠」 是一個社企,運用水耕種植技術,在室內無污染的環境控制下種植出新鮮的日本沙律菜,
過程完全不會使用農藥,務求供應最健康的蔬菜給您。
「餘樂植物工廠」 <--資料按我

連平時少食菜既囡囡都話好味要爭住食呀~!


就係咁, 我地過左一個好充實又好玩既親子日~



平時我囡囡都好鐘意玩電子產品
佢最鐘意睇YOUTUBE, 就連PAPA PIG 都係佢自己搵出黎
我之前都唔知有呢套卡通片呢~
同埋好多兒歌都係佢自己係YOUTUBE  搵番黎自己學唱的~
我唔會禁止佢睇, 不過就要有時有候

同埋, 絕對唔會帶出街
因為出街係想佢見多D野, 如果出街對眼都掛住望電子產品
咁不如留係屋企算啦~

其實電子產品只要用得其所,會有莫大既裨益的~

多謝SAMSUNG, 多謝BABY KINGDOOM
提供是次活動

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com
Blog Link :The Ztyle  Beauty Qooza She.com U Beauty Beautylife Blogspot BE 










留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】