約左都敏俊xi ~ BEYOND Angel Snow 金秀賢Event‏


我同都敏俊真係好有緣架~

不過都要多謝莎莎

2012年既盜賊門, 我地已經邂逅過~

今日, 我地黎個更CLOSE既接觸~

SASA X BEYOND Angel Snow 金秀賢Event‏


等呀等, 終於等到見面個日啦~

去到美麗華酒店門口~
嘩~


使唔使多人到咁呀~

一套"星星", 令到呢個廿幾歲的視帝紅爆了天~
所以話, 機遇呢樣野真係好難講~

經過了長長的人龍
好有優越感咁入到會場~(因為我有莎莎邀請信呀~HAHA)

見到大大塊既金秀賢~ 紙牌公仔~
當然要影番張合照先啦~


成個會場都係佢個嘜頭呀~


未見到金秀賢,同住兩個韓國靚仔影番張相先啦~


不過尼, 真係好鬼靚仔呀, 仲超NICE 添~ 搭哂膞頭架~KEKE~

當然, 會場內擺放左好多BEYOND 既 產品~

呢D咁可愛既造型, 全部都係MASK 黎架~


BEYOND 都推出左不同系列既護膚品~

藍色呢隻活力型專為男仕而設的
唔知用完會唔會好似都敏俊XI 咁正呢
老公,快D大量入手啦~HAHA


下面呢隻淺藍色AQUA ANGEL 之前已用過啦, 滋潤又清爽的, 好啱SUMMER 用架~

入到去會場~
OH, 因為係BLOGGER 身份, 所以坐得比較遠~
真係這麼近,那麼遠啦~



當然除左我地BLOGGER 同FANS 外, 仲有一大班記者, 好壯觀的埸面呀~


FANS 們的攝影設備一D都唔執輸架~ 咩都出齊~

等左15分鐘,  EVENT 終於正式開始~

首先, 由司儀抽出五位FANS 上台扮兔兔~

仲諗住佢地有得一親都敏俊xi添, 點知無~


大會播番金秀賢之前主演既劇照~
勾起大家既情緒先~ 



終於主角現身啦~

因為部死人相機無電呀, 所以呢格電就留番黎呢張相呀~XD 



因為海難既關係, 金秀賢 成程都無咩表情  -.- "

其實有時做藝人都幾慘~
呢D約一早簽定架啦, 佢都估唔到海難會發生架~
咁簽左約又點可以話取消就取消~
做咩仲要鬧佢喎~ 

短短個十分鐘, 金秀賢都要木口木面咁對住D FANS 
我覺得佢內心都唔好受啦~


最後同50位FANS 握完手同送簽名海報後佢就離開了~


除了見佢一面
我仲拎左好多" 佢" 返屋企呀

家下成屋企都係金秀賢呀~XD 


當中有BEYOND 新出的ANGEL SNOW MELTING CREAM 同旅行裝~

等我用完再同大家分享啦~


以上活動及產品由莎莎化粧品有限公司提供

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com
Blog Link :The Ztyle  Beauty Qooza She.com U Beauty Beautylife Blogspot BE 



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】