胸部既二三事~ body & soul wellness


一講胸部,男人會興奮,女人會怕醜

但坦白了,"胸" 只係生長在身體中間的兩團脂肪
而呢兩團脂肪內藏乳腺,擔起了孕育下一代的使育

而因為係身體的一部份,所以佢都會生病 (好似身體其他器官咁)
之前有研究,乳癌係香港女性既癌症既第一位
而17個女仔當中,就有一個會患上~

聽完係咪好驚? 所以,我地唔好再咁膚淺地只係著重乳房的大小同CUP數
而應該更加深入咁去了解佢同保護佢~


咁一個胸,點先為之健康,點先為之靚?係咪大就得先?

今日黎到 body & soul wellness, 學習一下點為之係一個靚同健康既胸~

body & soul wellness 由黃雯 (Michelle) 一手創辦
當時生了小朋友,不能順利喂哺母乳,令到Michelle更加關注胸部的護理及調理
於是搜羅各種中西醫學乳房健康知識及資訊,全心全意投入,
並希望改變每位女性對乳房健康問題的關注,
教育每位女性擁有健康、豐滿及線條優美的乳房之正道。

Body & soul wellness『養生胸專門店』Beaubuste Breast Care 
以柔合中西醫學胸部護理養生理念,先幫客人找出問題的源頭
在數以千計的真實顧客案例上,提供不同階段女性的胸部護理需要。
會不斷探究各種不同的護理方法,從而研發出各項針對性及高效的解決方案,
可讓每位女性從這裡學懂更多有效的胸部護理知識之餘,亦能得到更佳、更到位的服務。
而且呢度仲提供專業乳腺檢查,飲食、生活習慣及選擇胸圍等等專業跟進。
唔止淨係按摩胸部咁簡單架~


Michelle 事事都親力親為
今日,就由佢同我講解一下有關胸部既二三事~


如果問你,胸部會有咩病?相信好多人同我一樣,都只係答得出"乳癌" 

其實乳房仲有好多好常見既疾病
例如 乳腺增生:乳腺上皮和纖維組織增生,生理性來經時會腫漲同痛,每月月經前疼痛加劇,行經後疼痛減退或消失,但病理性,尤其是囊性增生類型,由於存在癌變的可能,就要小心提防

乳腺纖維腺瘤:女性乳腺最常見的良性腫瘤, 同時或先後在雙側乳房內出現。腫塊境界分明,表面光滑,質地堅韌而有彈性,在乳房內極易推動。乳房纖維腺瘤雖屬良性,但有惡變可能,故一旦發現乳腺纖維瘤,應予手術切除

作為一個對自己負責任既女生,就要定時定候去檢查胸房
以免小問題變大問題。

Michelle 的講解真係令我有所頓悟
原來平時自己真係忽略左對乳房既照顧

尤其喂哺人奶後,成個胸都已不似人型~ T.T 
加上收奶時又唔懂得特別護理,家下成日都好似有D硬塊積聚係胸部咁
每次月事前後都比以前痛~ >< 
( 媽媽為左子女,真係咩都肯犠牲架,大家要好好愛鍚媽媽呀)

之後,就要換過衫去BODY CHECK LA

呢度既佔地極大,仲有桑拿室,浴室

好耐無去過配套咁齊全既美容院~

換過衫後,Michelle 就幫我檢查一下有冇戴錯BAR
相信大家都識揀BAR,戴BAR,但記得揀個好BAR之餘,仲要調較得宜
肩帶同下胸圍伸得入一隻手指就為之標準
太鬆或太緊長久都會影響個胸型架~

而最重要,亦是大家會忽略既,就是我地平時既姿勢
記得要時刻提醒自己唔好:寒背" 唔好高低肩,呢D唔好既姿勢都會影響個胸架~


唔講唔知,原來我地既UNDERARM 黑黑地或者有舊肉凸起,
同胸房2邊連接腋下的淋巴循環有關
如果閉塞左,就會堆積黑色素變黑,甚至會凸出一舊肉添呀~
之前朋友哺乳時都試過因為塞左令到腋下腫起一舊
所以乳房既影響範圍可以好大下架~

Michelle 仲教左我點樣去檢查乳房~
 (資料自香港乳癌基金會http://www.hkbcf.org/)

其實平時上網都有好多呢D自我檢查方法,
不過經Michelle 親自示範及講解後更能掌握當中的竅門

唔講唔知,原來胸部都有黃金三角
鎖骨位同兩邊乳頭呈一個等邊三角形就為之黃金三角 (白色部份)
而乳頭位置應該係手臂長度既一半 


我就是一個等腰三角型,即係話,我既胸部有下垂既問題了~ T,T 

而且Michelle 更發現我既胸部有多處硬塊
不過,是可以經推拿推散的結。唔使擔心

於是,我既胸部療程就開始啦~
由專業美容師幫我以推拿既手法去推散硬塊

我D朋友問我係咪好舒服?

其實過程,係 "痛"
尤其係按到腋下位時更酸痛難耐
不過,我明白呢D痛苦之後就可以得到健康既身體
所以,我都忍了下來~

經過了30分鐘的推拿後,美容師更為我的胸部敷上MASK
第一次幫個胸敷MASK ,感覺有D搞笑~


想身體好,胸部靚得黎又健康,我會KEEP住做落去
期待之後既效果呀~

body & soul wellness 
銅鑼灣軒尼詩道489號銅鑼灣廣場1期12樓1201室
旺角山東街38號38廣場11樓1101-1102室
Facebook : https://www.facebook.com/bodynsoulwellness


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

Pls follow me : 

My Blog Link :





留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】