真係減左吋呀~RED BURN火紅燃脂丸

好多人都話我瘦
不過其實我都積累左唔少脂肪係身
尤其依家返工帶飯,食完又瞓
夜晚夜收工,食完晚飯又瞓
真係無咩時間做運動

而呢隻可以幫我燃脂既減肥產品就好吸引我~
RED Burn
火紅燃脂丸
聽個名都覺得好勁咁~XD
最吸引係佢唔係利用排毒功效黎減肥
而係燒脂~

4重啟動燃脂力 

減少脂肪 (Reduce Body Fat) 
促進脂肪氧化 (Promote Fat Oxidation) 
提升熱量消耗 (Increase Energy Expenditure) 
重塑身體線條 (Create Streamlined Body)

「RED Burn火紅燃脂丸」係減脂高手 - 內含紅花CLA 主力燃燒體內儲存脂肪,
當中的主要成分紅花萃取CLA,多份臨床指出能有效減少脂肪,
再配合高效抗氧化魚油、紅酒多酚、CoQ10, 能加速fat oxidation process,
轉化脂肪,變成能量,令身型更加完美。


與坊間一般瘦身產品不同,RED Burn不盲目追求減磅數,務實地以減少脂肪為目標,
由於脂肪較輕,所以服用初期磅數不會明顯下降,
但脂肪積聚位置卻漸漸變瘦,堅持下去,擁有理想身型冇難度。
所以好啱我呢D望落唔肥,但局部脂肪厚實的暗肥人~XD

產品以勁實貼紙封口,安全可靠


而且更列明清楚營養成份,無任何反式脂肪,亦無糖,無碳水化合物。
清楚的標籤對消費者黎講是一個安心既保證~

服用方法有分普通同特效:

基本:每日1次,早餐或午餐後服用2
特效:每日2次,早餐及午餐後服用2粒
[特效] 服用法 – 適合女士腰圍超過28英吋,男士腰圍超過33英吋;或心急減脂肪人士)
因為本身唔係太肥,而且有胃病,所以我都係揀左基本既食法~
對於新服人仕,其實都建議先服2粒幾日,待幾日後無過激反應先好轉去特效
因為每個人既身體狀況唔同,太急反而會有反效果架~

一盒有六包,每包有10粒,基本上一盒可以食到一個月~

可以見到藥丸入面係液體黎架, 將液體加入藥丸。能令有效成分迅速吸收,
吸收更好, 無障礙消減脂肪

因為本身有胃痛,所以都唔會成日食減肥藥
有D雖然話唔會肚痛,但都會屙到個人好攰~
有D食完半夜會起身屙,真係瞓都無得瞓~@@

今次呢隻RED BURN 就真係無痛無副作
完全無痛肚,而且亦都無嚴重排毒,連續肚屙既情況。

不如睇下未食之前的重災區先:

個肚好似有左4個月咁~@@
條腰成28吋呀~

食左2個星期,有時記得有時唔記得食XD
不過感覺個人輕盈左
今日再度一度,好大驚喜呀~


腰由28吋減到26吋
手臂由9吋半減到9吋
最難減既腳都由12.7吋減到12吋呀~^^

呢個效果我真係好驚喜,更激起我食落去既信心~

大家拭目以待啦~^^

是次產品由theZtyle.com提供

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

Pls follow me : 
My Blog Link :


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】