中環FINE DINING 另類平價選擇~Rang Mahal Authentic Indian Cuisine 傳統印度菜

每次去到中環街市個頭都唔知食咩好
餐廳是好多
唔係排滿人就貴到嘔
試過有次同老公由中環街市行到去蘭桂坊都諗唔掂食乜,最後去左食快餐~ -.-

不過今日我就去左一間平靚正的印度菜

Rang Mahal Authentic Indian Cuisine
傳統印度菜

呢間位於中環街市後一條街既印度食肆,地方其實都有少少隱閉
不過佢既門口就放左好多BANNER, 牆上仲有七彩的油畫,要搵其實一D都唔難~

呢度其實是一D舊樓黎,開始都驚驚地會唔會好地茂~
點知上到黎有大發現呀~

呢間細細的印度餐館,以紅色為主打
加上好多印度傳統裝飾。加上昏黃的燈光,
好有FIND DINING 的感覺呀~ 


呢度的MENU 實在好多選擇,就係連咖哩都有5種,
有印式椰汁,甜酸,辛辣......

就連印度飯都有唔少選擇~

對於我呢D有選擇困難既人,最好當然是叫套餐啦~HAHA

叫左2人套餐  HKD 318 /2 人餐

前菜, 就是呢D免費的胡椒餅
呢度既胡椒餅食落胡椒味都幾重,不過聞就唔太覺
(可能唔係熱住上枱) 
不過依然脆口同香口~ 

醬有三種口種
綠色薄荷醬感覺乳酪奶味太重
 紅色的醬有少少中國辣椒醬的感覺 但香料味重D
而深啡個隻就感覺有少少甜加辣~ 

飲品當然要叫LASSI , 即係乳酪,  我個杯係咸味乳酪, ,清清地,味道唔算好濃,唔錯
但佢加上加孜然粉,搞到我好似FEEL到有羊肉味咁~XD

黃色係芒果乳酪,一貫的濃味同甜,我都係鐘意咸個杯多D~

再黎一個小食~

呢個小食其實已包含2人餐的1-3號
有炸咖哩角,炸雜菜同青瓜乳酪~

呢度既乳酪都缺少D酸味,所以感覺唔夠FRESH~ 
炸物反而唔錯,無油膩感,皮都很鬆化

不過尼,個薯蓉咖哩角真係超大舊,入面全部都係薯仔~
食一個好似食左大半碗飯咁飽。


再黎就係 4號同5號既 無骨燒機同烤魚~
個賣相已經好不得了啦,雕哂花咁~ 
其實每款只係有3舊,但望落係超大埋頭。

2個人黎講,每人2舊其實都夠~ 
因為真係啖啖肉
魚既肉都好實,真係無骨。不過入口有少少咸~
雞肉反而比想像中好,以為會好嚡,但又唔係~ 亦無魚肉咁咸~ 

之後就到真正既咖哩啦~
朋友唔食羊,所以都係叫雞~

呢款CURRY 佢無同我講係邊隻
但味道有少少甜甜地,唔太辣 (對我黎講) 
亦都唔會太咸,有很香既香料味~
反而雞肉無頭先既鐵板上的雞肉咁滑。所以我覺得換做羊肉可能仲好~

之後就係呢個飽肚三寶~

印度飯,本黎想唔要,因為怕食唔哂,但待應好熱情咁叫我地要試少少~
最後都係上左成兜~XD

呢度既飯好似比較濕,飯亦無咁尖同無咁輕~有少少偏向番中國米
當然,白飯配咖哩是永恒的好味~~

另一個超飽肚的是咖哩椰菜花薯仔,賣相以蕃茄伴碟,靚之餘蕃茄混合一齊食又有一種清新感,可去除薯仔的飽滯感~
本身麻麻鐘意食椰菜花,不過混合左一齊食,又覺得可以接受~
呢款咖哩可能係菜既關係,有咖哩既香,但味道偏淡, 唔似個樣咁濃味~
作為配菜好稱職。

食印度野當然要有烤餅。
呢度既烤餅同平時個D有少少唔同
佢似中國式既蒽油餅 (入面真係有蒽架) 
望落去好似好油咁,但食落口一D都無油膩感,好神奇呀~
平時D烤餅偏向似麵包狀,呢隻烤餅就偏向餅干咁~
薄身,入口有少脆,咸咸香香咁~
我覺得呢款烤餅用黎就咁食是最好,沾咖哩一黎唔太索汁,二黎又會蓋過左餅既咸香~

話說,呢個2人餐實在太豐富了~ 
2個女仔基本只食到烤雞同魚都已飽

之後個D全部試過下就要收手~ 
當然,我唔會做大蹝鬼啦~ 一於打包回家~ (打左兩盒半~@@) 

第二日LUNCH 將個咖哩雞同飯叮熱食,成個OFFICE都香噴噴,同事個個走黎問我食乜~
就算隔左夜,咖哩一樣咁香,個飯都唔會變爛變濕。~

夜晚回家食飯,再叮熱埋咖哩椰菜薯仔, 當然, 再用個鑊整熱番個烤餅~ 味道依然咁正~
一個2人餐,我食足三餐,仲要隔夜食都一樣咁香~ 

因為地點問題,當晚人流唔太多,加上昏暗的燈光,同朋友食下飯,傾下計~
真係坐得好舒服
南亞裔的待應都好好人,又NICE, 不時同我地講笑

幫襯下呢D小店,可以食到有特色既野之餘,仲可以幫助下離鄉別井,在香港自力更生的一羣

後記,佢地仲有LUNCH SET, 由48蚊起,係中環呢個價錢,真係去邊度搵呀~



地址:中環皇后大道中118號2樓
電話:2577 6969

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

Pls follow me : 

My Blog Link :








留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】