天然抗敏化妝品牌~來自日本的ADJUVANT~


世界上的品牌何其多
想識哂真係絕無可能
就算係香港有得賣既品牌都未必識得啦~

就好似 ADJUVANT 呢個來自日本的牌子,雖然座落係I SQUARE 5樓,但一直都只係知佢由伍故娘代言

直到親身去試完,先發覺好的品牌真係要去發掘架~


呢間位於 I SQUARE 五樓的 ADJUVANT ,老實講,一D都唔就腳,仲有D僻添~
不過佢接近2千呎既店面就一D都唔輸蝕,好大好舒服,其中係門口仲設有一個任試任用既SELF COUNTER 
俾你親臼體驗下呢個品牌的產品~

ADJUVANT是成立於1992年抗敏護膚品牌,以「天然‧無毒‧安全‧高效」為宗旨,首創Inter Cell (IC) 活性理論,以人體細胞所需的主要營養 ─「糖分」及「電解質」,研發一系列無添加日本厚生省公佈『102種致敏成分』的護膚品,重建皮膚細胞,提高肌膚的自然治癒能力,發揮「保護」、「排毒」、「吸收」3大護膚功能,由內至外塑造健康膚質。 

產品由護膚,身體,美髮到彩妝都有,一應俱全,全面保護你的髮膚免受有毒產品的侵害。


今日,我就去試下佢既抗敏彩妝~

PRINSHELL彩妝系列

佢既抗敏彩妝其實已出到第二代~「PRIN」代表光澤,「SHELL」代表如貝殼一樣保護肌膚不受外來刺激。
PRINSHELL抗敏修護彩妝,注入美容液成分,化妝同時護膚,為敏感肌膚成就閃耀動人妝容。


化妝之前當然要做好補濕功夫~

炭酸注氧活顏水 Fog Sui

BA 為我噴上了呢隻 Fog Sui ,呢枝是一枝可以成為化妝水,定妝,以至身體,頭髮都適用的保濕水~



噴上後皮膚馬上變得水潤有光澤,而且仲好軟棉棉添~


保濕防曬底霜 SPF29 PA+++ P-Protect
除左保濕,BASE 對一個底妝黎講都係好緊要~

呢枝不含紫外線吸收劑 .無色的BASE,唔單止可增加皮膚的滋潤度,仲可以提升皮膚既光澤感~


搽上面後亦無任何泛白,厚粉,偏色既情況出現,絕對唔會影響後繼粉底的色調。
搽左炭酸水及BASE後,皮膚的質感馬上好起來了
平滑了,水潤了,不但去除了光涸感,毛孔都收歛起來了~

美肌精華調色粉底液 SPF11 PA+ Gel Foundation
之後,當然到左粉底環節
粉底主要由2色揀,基本上都適合大部份既香港女仔。


對於呢個粉底色,我係極度的滿意~
好多歐美大牌其實都以歐洲人為主要對象,所以粉底方面其實並唔太適合亞洲人~
ADJUVANT粉底都帶有少少啡黃,而唔係一味的粉白嫩白,好適合我地呢D黃皮膚的亞洲人
第一次覺得搽左粉後唔會有粉樣,極度自然~
而且粉底仲加入左貝殼造的天然閃粉,營造立體的輪廓效果。


淨透亮肌碎粉 SPF3 PA+ Loose Powder
呢個透明碎粉本身是透明色,唔會加厚之前的粉底液,而且最鐘意是佢既質感好滑,好薄
唔使搽好多就可以令到塊面好干爽~ 


平日我搽碎粉都幾多,因為要將塊面變得好清爽,好怕粉底液仲痴立立咁,會痴哂街既塵~
呢隻碎粉只要薄薄一層,就可以做到好清爽的效果,亦唔會令到個樣變得粉樣~!


親膚控油細緻粉底 SPF13 PA+ Powder Foundation
除左粉底液同碎粉,其實ADJUVANT 都有出粉餅
我地可以用粉餅加係兩頰既位置,順毛孔咁輕輕一掃,就可以遮去粗大的毛孔架啦~

平時好少用粉餅,不過今日ADJUVANT既BA就敎左我用唔同深淺色既粉餅黎打陰影
唔單止效果比陰影粉來得自然,仲可以用番之前買落唔啱色既粉餅
估唔到原來粉餅都有咁多用途架喎~



Adjuvant 推崇自然妝容,所以佢只推出左一盒大地色的眼影粉,同時都係眉粉~
立體明眸三色眉粉及眼影組合 Eyebrow & Eye Shadow Powder
大地色,個個都啱用,
只要輕輕幾筆,就將眉同眼既輪廓晝左出黎~
最啱每日趕返工用~




睫毛增長精華防水眼線液 Eyeliner
睫毛改錯液~ Eye return

白色呢隻EYE RETURN 極度神奇同好用~ 只要畫幾畫,就可以將畫錯的眼線除去而唔會影響眼妝的其他部份~
不過呢枝筆係LIMITED EDITION ,要整個套裝咁買,無得單獨咁買




而睫毛增長精華防水眼線液 Eyeliner, 用天然快乾防暈染配方,無添加化學酒精成分,不刺激眼睛。 
內含睫毛滋養精華、胺基酸及蛋白質,畫眼線之餘仲可以修護睫毛根部~
筆頭幼細順滑,可以描畫出好細緻的眼線

纖長捲曲防水睫毛膏 Mascara
平時,我地習慣用夾的方法或者用電睫毛器來令到眼睫毛變卷曲~
其實無論電或夾對睫毛都係一種傷害~
而ADJUVANT 的睫毛膏只須搽上後用手向上輕力按壓,就可以令到睫毛變曲,好神奇呀~
而且卷曲度仲可以KEEP到成晚無走樣,無變型同無下垂


唯一缺點係要洗手囉~XD 


胭脂 SPF4 PA+ Cheek Powder
呢盒胭脂有齊兩隻色,平時裏我通常都係單色咁用~
但今日,我又學多樣野啦~
首先,我地先將兩樣胭脂放係手心,手掌色貼近邊隻色就說明你的皮膚屬於咩TONE
我既手心偏粉紅,所以就用掃先沾上多多粉紅再加上少少橙色,一齊掃上面
咁樣做唔單止令兩頰更立體,胭脂既色都較自然~


以前我好怕搽胭脂,覺得有2撻紅野係面太奇怪~但學左呢個方法後,依家我每次化妝都好樂意加番D胭脂啦~

豐盈潤唇膏 Lip Stick
豐盈潤澤唇彩 Lip Gloss

ADJUVANT 是天然護膚品牌,當然佢既潤唇膏都以天然成份為主~
可以全面修護雙唇,撫平唇紋,柔軟膚質,令雙唇更顯豐盈光滑。更有清幽的柚子香味
BA 教,其實就算潤唇膏都係一日搽3次就夠,搽太多會減低唇部的自我修護能力架~



除左潤唇膏,但估唔到佢既LIP GLOSS 都同樣咁天然,佢既顏色有2色粉紅 / 淡橙
色澤都係從花萃取出黎,雖然唔係大紅大紫,但有很健康亮麗的感覺。

經過左BA的妙手加上ADJUVANT PRINSHELL抗敏修護彩妝,成個人即刻變得精神百倍~



所以話,女人,點可以唔化呢~

ADJUVANT 店鋪地址 : 
九龍尖沙咀彌敦道63號iSQUARE國際廣埸504號鋪
營業時間 : 12:00 pm - 09:00 pm
聯絡電話 :  2311 1322


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】