香住黎止汗~ Rexona 香水精華止汗系列


其實依家都仲未正式踏入夏天
但街上已傳來一陣陣的腋下汗味

尤其係坐地鐵時,D人扶住個吊環扶手,我呢D生得矮細既人真係食到應。

以前我會唔好意思,自已忍住呼吸算
家下,我會好大動作咁拎張紙巾出黎掩住口鼻。
因為,我無理由因為佢地呢D咁自私既行為而要屈委自己
我要話佢知 "你好臭

其實真係唔明,只要輕輕鬆鬆就可以解決呢D問題啦~

REXONA 
止汗爽身噴霧系列



其實無論冬天,夏天,一年四季我地都應該注意個人衛生
用止汗劑就是一個尊重自己,尊重別人的方法

一直以來,REXONA 都係我可靠的良伴
用左佢,永遠唔怕在最重要既情刻出現尷尬的問題。

係街拎起鏡頭自拍,無問題
大熱天時去行街,成日都KEEP住清爽無汗味

Rexona了解到女生對止汗產品香水味道的要求,
今個夏天,Rexona止汗爽身系列為妳帶來全新

香水精華止汗系列
HKD $30.5/150ml

香味靈感源自頂級香水,特別調配出2款香味
包括為喜歡清新淡雅的女生而設的蘋果木香
以及賦予優雅自然花香的魅惑Vanilla


兩款香水止汗劑均加入動能感應科技,隨著身體活動,
肌膚摩擦令動能感應粒子釋放出大量清爽香氛微粒,令你任何時候都保持干爽清新!



兩款都有隨人體設計計的斜角按鈕,只要先搖幾下,輕輕向前推按就可以噴出止汗劑

注意事項:
1 ) 噴既時候記得保持瓶身垂直
2) 記得要保持起碼20CM的距離



噴出的止汗劑粒子細,範圍大,而且輕薄快干


就算噴上黑色的地方都薄到睇唔到
更唔怕會沾污衣服啦~ 

噴完後,阿囡聞到即刻走過黎問係咩黎架?好香呀~ HAHA 


梗係啦,我噴既係Rexona止汗爽身噴霧 魅惑Vanilla
佢既甜味就好似平時食既甜品咁,唔止小朋友,大人聞到都流口水呀~XD 

而另一隻蘋果木就比較清緻淡雅。開頭見佢寫係木,以為係好植物既木味
不過又唔係喎,有少少花香咁。

夏天,大家除左記得搽防曬外,仲要記得每日用呢個"剔"呀~

其實,REXONA 仲有好多款唔同產品架,梗有一款啱你既~




REXONA 銷售點:
萬寧、屈臣氏、百佳超級市場、惠康超級市場、莎莎、卓悅及指定藥房發售。
有關產品查詢請電: 28923110

如欲知道更多有關Rexona的最新消息,歡迎登上 https://www.facebook.com/rexonahk


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com








留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】