有預算的蒸海鮮套餐~潮福蒸氣石鍋


當日約左係尖沙咀返工的朋友食飯
估唔到係尖沙咀都有潮福分店,咁就去呢度啦~


厚福街呢間其實開左幾耐?真係唔知,不過佢既格局好似開左好多年既舊式酒樓咁~
因為有好多海鮮真係唔知咩黎~,所以海鮮係放哂係度俾大家睇左先再落單
當然,仲可以睇下係咪新鮮嘛~

黎呢度係既第2個理由係有個半任食套餐
以時段計,最平都係298一位,以食海鮮黎計真係好抵~

自助調味料有好多唔同醬料可以自己混醬
不過當晚食八點場,D蒽同芫茜已經見哂底了~


套餐仲有啤酒,汽水同竹庶水任飲
呢個竹庶水清清地,唔係好濃,不過好夠凍,又唔太甜~幾啱用黎食海鮮~



套餐係包每人一個湯
我地2個人,揀哂2款湯~
西洋菜燉唐排
雲腿粒冬瓜燉海螺湯



燉湯黎講呢2款唔係好濃個隻。
西洋菜湯既菜味好濃郁,而冬瓜就較清甜
最好係個湯唔肥膩,清清地,好有住家靚湯FEEL~

套餐包一個粥底
有新鮮排骨同瑤柱鮮淮山
我地揀左瑤柱鮮淮山 


估唔到2個人既份量都有成碗米咁多~@@ 

之後就可以蓋實佢再係上面蒸海鮮啦~

套餐有2個海鮮定食 
南非龍蝦
龍蝦係每人包半隻, 睇到好新鮮,仲好大隻,蒸出黎既肉質勁爽脆~ 



另一個定食係貝殼盛盤
是晚有番薯蜆 同北寄貝


蕃薯蜆就麻麻鐘意,D肉唔係爽甜,淋淋的。有一隻仲係壞左
不過北寄貝就OK,平時都係食刺身多,今次第一次食熟既
估唔到肉質好爽口~ 仲多左生食無既鮮甜味

套餐包括左 每枱可揀指定五款海鮮 (每人一隻) 

鮑魚:必食,新甜嫩滑,蒸到啱啱好,唔會韌
象牙蚌仔:呢隻又係我既新竉,好爽口~ 
象拔蚌仔:呢個真係唔LIKE, 我覺得好腥 (雖然同行朋友話正常) 
不過我自己就頂唔順個陣味,最後俾朋友食埋~


再黎個頂級大元貝~ 
蒸到真的剛剛熟,嫩到不得了
完全唔痴牙,亦都無沙無腥味~


雖然海鮮有限定,不過肉食同瓜菜類就任食的~
蒸肥牛,牛肉真係肥
而且仲好多油,食落口真係啖啖牛油,頂唔緊~


瓜菜類就好好多,全部清蒸,無加任何調味~ 勝瓜夠清,粟米甜,皮唔韌。

污糟雞同豬頸肉
污糟雞有醃過,很野味, 不過蒸耐左少少,有少少嚡左
豬頸肉雖然無肥牛咁多肥膏,但食入口都係好多油~


鯪魚球同豬肉丸
肉丸好彈牙,似自家製,滿口都係肉黎,唔係街成口粉個D丸
豬肉丸入面仲夾有梅菜添,好得意

蟲草雞有調味 但無污糟雞咁重味,雞肉以痴骨部份較多,所以亦較滑
(如果鐘意食啖淡肉既就可能覺得麻煩) 


紅棗糕,第一次蒸呢D糕點,估唔到俾預期出色
糕好煙韌,亦很清甜唔會死甜~ 

蒸完一大輪,個粥出場了
(其實已經飽左九成) 



個粥底其實偏杰,姐姐話加水幫我地再煮多陣,不過其實已經好多 (2 人份黎計) 
所以我地無再加水就咁食
米已經煲到好綿,個粥有好多味道,唔使加野落去已經好夠味~
食蒸野真係唔可以少左呢一環~

飯後仲送黎清甜的西瓜,讚~

係OPENRICE見好多人都話呢間既服務好差
但當日遇到的服務員都超好人
有個似經埋的伯伯成日問我地夠唔夠食,好似怕餓親我地咁~HAHA 
幫手蒸野的姐姐都好細心,每次都好有耐性地等我地影哂相先冚蓋或者分餸
換碟又換得好密,差唔多食完一, 兩道餸就換一個碟

最初去潮福食真係幾貴,落ORDER都要就住就住
有左呢個套餐後,真係食得好盡慶,係咁食唔使再理價錢,FREE好多~

註:套餐價錢需另加一服務費及15蚊茶芥
星期六/ 日及公眾假期另加每位50蚊~


潮福蒸氣石鍋 
尖沙咀厚福街5-6號多富閣1樓


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】