大熱韓國手信~ Skin Ceramic 驢奶高效精華面膜即場試~

上兩星期試左 SKIN CERAMIC 驢奶精華
仲話緊好想試下佢既大熱面膜
可能神聽到我的呼喚,竟然真係有得試呀~

Skin Ceramic 
驢奶高效精華面膜

來自韓國的品牌,當然後面既說明全部都係韓文啦~ 完全睇唔明~XD 
不過,面膜都係咁用架啦~


唯一係包裝睇得明既,呢就一 PAT 有5包~


每次敷 10-20分鐘, 同埋通過左dermotalogist TEST (皮膚病專家測試)

一盒5片的面膜已經含有整瓶的驢奶精華啦~
精華的主要成份用左含有與人類母乳成分最為相似的意大利驢奶


除左主要的驢奶外,其實仲有其他的成份

精華含有由發酵大豆、茅根、槲寄生組成的自然發酵原料Natural HG,係最安全有效的天然成份
通過發酵生成的Bio Polymer成分提高皮膚保濕效果,抑制水分蒸發

此外,更有烟酸酰胺、腺苷,能美白皮膚及改善皺紋的功效~

含有角鯊烷、澳洲堅果種子油、β-葡聚醣及發酵保濕成份,可以鎮靜皮膚, 提供營養/水分,以及持久保濕

每塊包裝都好簡單,就係一片面膜~~


面膜係類似不織布的質地,不過係薄身個隻~
底同面分別不太大,所以我都係求其敷一面~


敷下面後會發現質地更透薄,接近半透明狀態~

不過剪裁上同我塊面都有少少出入,
可能佢設計俾D靚女深輪廓的人用掛,我敷上後就唔係好駕馭到~


即係我眼唔夠大,所以眼位有好大個窿~@@ 
鼻唔夠高,所以鼻翼位都有好大個窿
嘴呢,我個嘴太木嘴啦~ 嘴角都唔夠大~

20分鐘後.................

雖然佢既質感幾薄,不過鎖水幾好,敷完20分後都仲好濕潤~


不過呢款面膜感覺係滋潤型,但水份唔太足夠
佢既精華比起之前用的精華都較杰身~
所以皮膚好似水份唔夠咁~

敷完後皮膚的確白滑左,不過就做唔到飽滿水潤肌的感覺~


在我以為,我覺得枝精華比呢款面膜更水潤,更適合香港既天氣用~

當然,如果先補水,再滋潤的話,呢款面膜就可以發揮更強功效~ 

以上產品及資料beautylife提供

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】