童年的回憶就是這一種 ~ Wah Yuen

如果你係香港長大
唔好同我講無食過下面既小食~ (除非你是 新。香港人) 

華園的零食真係陪住我地大,陪住我地成長
不過,近年大家都特別鐘意外國進口零食
將呢d本地品牌掉埋左一邊~

星期六同囡囡去迪士尼,決定帶d 去,一齊懷緬下~


前一晚,深夜時份~ 你懂的~@@ 
真係好鬼口淡淡,要食番d野

二話不說,即刻就攞左包豬肉乾出黎~ 

依然係個隻味,個隻分唔清是沙嗲同咖哩既味~ 
個舊依然唔知點解咁實既肉~  
又依然唔知點解,食幾食就ko 左一包

其實諗番起,當年對仲係學生既我黎講,華園都唔係平價小食黎架~ 
每次買都諗前諗後先捨得,食起上黎特別有感情~


當然舊牌都依然力求進步,推陳出新~
呢款就係華園的新出品~

法式蝴蝶酥


摒棄一貫華園零食的包裝
呢個蝴蝶酥改用了清新的藍白包裝,即刻變得可愛哂 ~
除左外盒外,仲有一個可以再ZIP 既膠袋,唔怕一次過食唔哂會淋~

雖然是一塊小小的酥餅,但層數已經數唔到有幾多~
如果你知道整酥餅摺一次係2層的話,你就知呢度幾多功夫~
酥餅既獨特口感,就係來自呢D功夫啦~

係餅邊加上了糖粒,少少甜,多多脆~ 

我地就食左呢個咁美味既早餐,再出發去迪士尼啦~ 

迪士尼最悶的地方就係等....
排隊要等,睇巡遊要等,連食飯都要等~@@
等......真係好鬼悶,攞番件蝴蝶酥出黎咬下,即刻有番D生趣~XD 


去迪士尼成日流流長,又點止帶蝴蝶酥咁少呢

登登登: 燒三文魚鱈魚棒



一包有好多條,慢慢食,好襟食
鱈魚外層夾住三文魚鬆同芝麻, 煙煙韌韌
三文魚鬆一d都唔腥,最啱俾唔食三文魚的小朋友食~haha
不過,阿囡食到最後3條時話有d辣 (因為加左胡椒, 酒同辣椒粉) 
車..................得番3條囉~


沙爹牛絲燒腸


呢條腸又的確幾珍貴,一包只有3小條~ 
每條都以0.3mm 的新鮮腐皮包裏住一條條的牛肉絲 (全人手製作架) 
外皮燒得香脆,牛肉絲夠哂野味~
雖然叫做沙嗲,我囡都食到,仲搶埋最後一條食添~@@ 


開心得佢個衰樣~ >< 

咖喱牛肉粒

呢個我可以獨享啦~
因為同阿囡講有咖喱,佢話咁唔食啦~haha 


其實華園的咖喱又點會好辣,只係好香口啦~
不過呢包d牛肉粒比豬肉粒細粒,好難拎黎食,我成盤倒落口算了~XD


成袋零食黎講
呢個就真係麻麻
蜂辣花生

首先,蜂蜜係甜,辣椒係咸,感覺2個唔係朋友囉~

一開袋,成堆花生好濕,黏埋一舊咁~
味道都正如之前所料,甜甜地 又辣辣地,我覺得怪怪地
唔太接受到~ 
我都係鐘意食番平時個D花生~XD 

想買華園的小食,依家可以上網買啦~
http://www.wahyuenshop.com/
買滿 100蚊有 9 折
買滿 200蚊有 8 折

香港、九龍及新界市區凡購物滿港幣$300 (折實價) 或以上﹐即可享有免費送貨服務﹐
否則﹐只需加港幣$30 亦可以享有送貨服務。

香港人,支持下香港品牌啦~ 

以上產品及資料由 華園 提供

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】