《Syreeta X SWISS KISS LAB 眼仔碌碌工作坊》

每日除左瞓覺個幾個鐘,基本上我地對眼都係度運作緊~
而且依家咩都用手機,對眼部既傷害更深~
化妝/ 落妝/ 戴CON呢D日常動作都會對眼部皮膚造成負擔~

所以,要去學下點樣保護啦~

《Syreeta X SWISS KISS LAB 眼仔碌碌工作坊》


星期六的下午黎到SWISS KISS LAB 的OFFICE 
SWISS KISS LAB, 其實一D都唔陌生啦~我同囡囡一直都有用佢地既產品的~

SWISS KISS LAB 的母嬰產品由媽媽大肚開始已經可以用~

就好似職員SHIRLEY 咁,由開始懷孕就一直用 SWISS KISS LAB 的媽媽防妊娠紋乳霜
依家就黎生啦,一條紋都無呀~


護眼第一步,當然要選一隻好的眼霜
今日試左 SWISSKISS  Mum's Natural Line 媽媽天然系列皇牌產品

Caring Eye Milk 
溫柔呵護眼霜

SWISSKISS LAB 的產品一向標榜天然成份

呢款EYE CREAM 亦一樣,99%成份源自天然,蘊含天然的蘆薈,有機薰衣草花水,透明質酸和有機荷荷巴油

不含有問題成份,如:苯甲酸酯類、鄰苯二甲酸酯、苯氧、甲醛、硫酸鹽(SLS-SLES)、人造色素和礦物油


質地好柔滑,極易推開,只需一顆小珍珠份量,便足夠塗抹兩眼


而且亦快速吸收,清爽無痕~

除左有好既眼霜,搽眼霜都係係一門學問~

Syreeta 就敎我地一D正確的搽眼霜方法~


原來我地眼部有好多穴位架~ 



我地先將 EYE CREAM 搽係呢7 個穴位,然後再向眼尾方向推


在每一個穴位度都可以停一停,按一按,咁樣就有助眼部放鬆,眼部皮膚都緊緻D~

好開心有得親身體驗下 Syreeta 的 按摩呀~ 真係有錢都未必有機會~HAHA ~


原來正確的按摩手法係咁舒服架~ 大家下次搽EYE CREAM 唔好再偷懶啦~

以為咁樣完?當然未啦~ 
今日仲有一個好好玩的環節~
SWISSKISS LAB 幫我地準備左好多材料,俾我地整一個獨一無二的面具~


大家都好認真咁整架~

睇下我地三個傻婆既製成品,係咪各有特色呢~ 


整個時都唔覺,後尾朋友話好似 victoria secret 褲仔~

又真係幾鬼似喎~XD 


好多謝 Syreeta X SWISS KISS LAB的邀請,過左一個咁開心愉快的下午~

如果想好似我咁有得參加咁好玩既活動,記得留意 SWISS KISS LAB 同Syreeta 的FACEBOOK啦~

Swiss Kiss Lab facebook :  https://www.facebook.com/SwissKissLab

如果大家對SWISS KISS LAB 的產品有興趣,可以瀏覽以下的網址 : 
Swiss Kiss Lab website : http://www.swisskisslab.com/



如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】