諾士佛臺中的另類~ Apgujeong Tent Bar狎鷗亭居酒屋

尖沙咀諾士佛臺係飲酒既勝地,其實依家係個度既商廈都開左唔少食肆~
今日收工就同左同事黎呢間

狎鷗亭居酒屋
Apgujeong Tent Bar


聽個名,就知唔係新派韓野 (食過幾間新派韓食都係麻麻), 我都係鐘意食番D韓國傳統野~
呢度既裝潢都係傳統木製家具,卡位仲要除鞋入架~ (黎呢度食飯唔好著穿窿襪啦)

另一個愛傳統韓食,就係因為呢D前菜啦~
呢度既前菜好有水準,尤其泡菜,係我鐘意既鮮泡菜,爽口又清甜~ 
同埋全部前菜都係有質感的,食到係新鮮製,唔係霉淋淋個D~ 


淨係睇個餐牌,已經睇左我半個鐘~@@ 真係多野到呢~
最開心係有圖有真相,一睇就知食乜~


如果多人黎,仲可以食呢3個大堆頭,可惜今晚人丁單薄,唯有放棄~


店員話黎個特價海鮮窩試下 HKD 88 

一上台~嚇親,咁既SIZE 88 蚊,我唔知有冇聽錯~@@


青口大約估計有廿幾30隻,雖然係細細隻SIZE, 但隻隻飽滿~
蜆仔就細粒左少少,仲有成隻魷魚~@@


同埋,仲有成個麵底~@@ 
其實 2個人黎,淨係食呢個都已經飽哂啦~ 

呢個海鮮窩味道就普通D,唔算好突出,如果加埋泡菜落去,我覺得會仲正~ 

 店員驚我地食唔慣生牛肉
推介呢個半熟牛
~野菜牛肉卷~

一片片半熟的牛肉,色澤亮麗~ 不過就好凍 (原來係凍食的) 

用雪到冰冰的牛肉包住蔬菜黎食,呢個食法幾得意~ 
(應該係金菇肥牛卷的高級牌) 

半熟牛肉一D都唔韌, 加埋新鮮蔬菜一齊食,感覺好清新,食多幾塊都無問題
可能係凍食的關係,牛肉無咩味,不過可以點WASABI 豉油同醬汁 

 

呢度既特飲有好多款揀,有酒精同無油精都有架~叫左2杯試試~


APPLE CIDER, 大家都成日見~


呢度既冰溶得比較快,好處係唔使飲耐~ 溝到淡哂
壞處咪好快飲哂囉~HAHA ~

呢個 PINEAPPLE COCONUT RITA ,其實咪係 PINA COLADA囉
不過咁樣加啤酒飲估唔到又幾好味~ 極之易入口~


呢度因為無爐,所以D燒肉都係同你燒埋的~ 
咁樣食,好似無左燒肉的感覺添~
不過就唔使成身油煙味囉~


肉黎講得燒得幾靚 (一定靚過我燒)
不過唔知係咪肉切得較薄,感覺有D硬~
牛舌同菇菇就好正,有焦香味又JUICY

呢個炆牛腩,真係正到爆呀~


牛腩超淋超入味,味道有D甜甜的


就連個底既蘿蔔都炆到入哂味,成個變左醬油色, 可想而知炆左幾耐~
用呢個黎送飯,可以食2大碗~


再黎一個辣豆腐湯~ 
料好足,不過辣度比想像中淺,無左個種刺激感~


傳統韓食竟然都有炸雞,而且仲整得唔錯~


外層炸得很脆,入面既肉仲好JUICY,而且放耐左外皮都唔會變淋~


估唔到係諾士佛臺咁西式的地方,都有間咁傳統的居酒屋

地方夠私隱之餘,盤盤都係大大件
一大班朋友黎呢度可以SHARE多幾樣野食~



狎鷗亭居酒屋
Apgujeong Tent Bar
尖沙咀諾士佛臺9號冠福中心1樓




留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】