哺乳媽媽停奶後的煩惱~

我也曾是10個月的哺乳媽媽
哺乳時的塞奶,漲奶都經歷了
當時的痛楚真的只能體會,不能言傳 

本以為停奶後,一切都會過去的
但原來現實係殘酷的

哺乳過後,除了胸部下垂,變型,變小外
每逢月經前,竟然還有強烈的漲痛感
感覺,就和塞奶一樣囉~ 
(我都已經停奶了五年,還是這樣唷~T.T) 

曾經有去做過胸部按摩,聽講解時學識呢D叫乳腺增生的~
(未喂媽媽奶時我無的) 

有做胸部按摩的時間,每次黎月經時都會一樣谷,但就真係好似無咁痛
可惜呢,做一次按摩幾百蚊,真係胸痛變肉赤~


所以我上網學左呢招自我按摩,每日沖涼後就按幾下
日日按,又真係有D用咁~
(呢套按摩手法仲有FIRMING同豐胸的功效架) 


不如大家都黎學番一招半式,唔使月經時上痛下又痛呀~


按摩時可以配合番一D按摩油,咁就更得心應手,事半功倍

今次我短片內用既就係 

MC 豐胸香熏按摩油 Mythceuticals Bust Developing Essential Oil Complex

成分 : 茴香、依蘭依蘭、天竺葵、玫瑰、茉莉
疏通乳腺,促進乳腺液泡吸收,膨漲細胞,堅挺胸大肌,激發女性荷爾蒙,使胸部再發育。
倒3 – 5滴本品,於需要部位按摩。

注意事項 : 孕婦勿用
備註 : 易燃 切勿接近熱源或火焰; 孕婦 / 高血壓 / 敏感皮膚 / 哮喘病 / 癲癇症 / 低血壓 / 心臟病患者使用前,請先諮詢醫生意見。如發覺對皮膚有任不適及敏感請立即停止使用。


Mythsceuticals 法國MC 品牌 銷售點 :





以上產品由 BEAUTENATION提供

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】