對抗歲月,守護年輕肌 - 回顧篇


係10月中的時候,我開始了我人生的第一套DOMOHORN WRINKLE 護膚系列

「基本4點」

基本4 點顧名思義由4種產品組成

分別係保濕液, 藥用美白精華素, Cream20 膠原蛋白和藥用美白精華素

初初收到時已經被佢好和風系的包裝吸引

四種產品分別有唔同的質感~
有水水的,有濃濃的,亦有杰杰的~


但神奇地,只要將呢4款產品按次序和份量來搽
(溫馨提示:搽完每款產品後在半乾狀態就要搽第二款,咁樣吸收係最好的) 

最後,所有的護膚品都變得水水的,然後被皮膚吸收掉~
之後的皮膚變得清爽又水潤~


最重要係,產品都係由天然成份組成,搽上面後皮膚不會有任何刺痛或紅腫
一直使用也沒有任何敏感,不適,癢痒出現~

用左基本4點後,最明顯的變化,就係朝早起身時唔會再油光滿面!
面部皮膚變得清清爽爽的~

而且眼部皮膚都可以用,所以呢幾個月,我已經無再搽眼霜了~(又慳番XD)

作為精明的消費者,在使用前也上網查過了不少留言~ 
很多人都抱著試用的心態,買了一, 兩隻產品來用,尤其喜愛只買精華素或膠原蛋白 CREAM
之後就出現了很立,太油膩的效果

但事實是呢套產品係要成套4件一起用的~

我自己試過錯用了另一款爽膚水,再用之後的3點,發現所有的精華/乳液整晚都不能吸掉
立立的停在面上~

又試過用其他牌子的精華代替藥用美白精華素和CREAM 20,發現補濕效果實在差太遠了~

所以之後,我都係乖乖的4件產品一齊用~

我常常提倡的
洗面是護膚的第一步
為左令基本4點的吸收效果更好
我就用埋 Domohorn Wrinkle 的基本3 點

Oil-in-Gel Remover/ Silky Cream Foam /Relieving Foam Mask


三款潔面產品性質溫和,但潔力特強
就算同時間用哂3款產品,塊面都唔會感到繃緊

Oil - in - Gel Remover : 極易又極快地就可以去除哂面上的淡/濃妝
Silky Cream Foam :  每次只要好少份量 (一粒豆) 但潔力同清爽度會令你一試愛上
Relieving Foam Mask : 一星期用一次,每次只要5分鐘,超簡單方便的DEEP CEASING MASK,令我再無藉口懶惰啦~


當然,護膚記得最後的防護

防曬

UV Dress Cream (SPF50+/PA++++)



呢款防曬有少少顏色
最啱平時唔化妝但又想要均勻顏色的我


而且搽上後無一般防曬霜咁立同反光
最最最好係,佢可以均勻膚色之餘又唔怕會溶妝~ 
比搽BB CREAM, CC CREAM 更方便,更好用~


用上了4個月後,膚質明顯比之前水潤左
而且摸落仲滑左好多~

最開心係T字位無咁易再出油,唔會一到中午就油淋淋
亦唔會一到中午就口擘擘 (因為塊面太乾太緊) 

往年轉入秋冬,我D皮膚總會乾到又痕又紅
但今年用上了Domohorn Wrinkle 的產品後
已經無再出現呢個情況了~ 

平時用好多護膚品都係只可以保濕
但真正做到補濕的,其實無乜幾多個
而Domohorm Wrinkle 的基本4點就係真真正正的補濕了~~

以上產品由Domohorn Wrinkle提供

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】