小朋友熱氣又唔肯飲涼茶咁點算?

阿囡放暑假,日日出街食埋D熱氣野
仲要成日去愛既M記食薯條~

食到個嘴唇紅下下,唔使睇睇醫生都知佢熱氣到鬼啦~ >< 


小朋友熱氣好難叫佢飲涼茶,咁點算,好彩位元堂幫我地諗多一步

位元堂
小兒清兒散

十支裝


小朋友食既中藥, 出產地當然好緊要~
之前有講過大陸出既小兒中藥製成品重金屬含量超標~



所以買俾阿囡食既藥物,我一定揀香港製造的~ 仲係百份百個隻添~

淨係清楚咁寫明產品編號同有效日期 (印埋上去,無得改)
有咩事都有源可尋




小兒清熱散既成份牛黃、水牛角、太子蔘等珍貴中藥成份,
之前有個飲食節目介紹過"太子蔘"比花旗蔘更適合小朋友用架~
而牛黃,水牛角呢, 就有清熱,涼血,解毒既功效

清熱散有助清熱解毒,紓緩喉嚨痛、口瘡、口氣大、眼垢多、
小便帶黃、大便不暢等熱氣徵狀


除左清熱外,仲有廣藿香,可以化濕,和胃止嘔。祛暑解表

好啱呢D咁熱又濕既天氣~


 一個鐵盒裝有十枝
每枝0.38g


1-3歲小朋友每日食一枝就夠啦
4歲或以上的小朋友就可以每日食 1-2枝


記得呢D都係藥黎, 唔好諗住想功效快D就食多D呀,
要有份量架~

而且如果小朋友有"G6PD" 就唔食得架啦~要小心睇清楚呀~


盒入面有"2包"防潮珠的, 記得小心處理,以免俾小朋友誤吞呀。



以鍚紙密封包裝, 不過都好易開~

我個囡就最鐘意開呢D架, 乜鬼都要佢自己黎~
攞到出黎個樣幾得戚~ @@



每枝0.38g, 比平時既保X丹大枝少少~

而且蓋內仲有蓋, 密封存氣同防潮~
不過呢D蓋中蓋通常都好鬼難開, 有時唔小心大力D會成枝倒瀉哂~ ><
所以開蓋時要小心D, 唔好心急呀~


我會將佢倒落杯度, 再慢慢加水至完全溶哂就OK

呢隻清熱散都幾易溶解~
加水後搖幾搖隻杯就溶到了
連匙更都唔使用

通常開呢D我會盡量唔好太多水
因為怕小朋友飲唔到咁多水而浪費~

不過如果小朋友怕中藥味, 當然要加多少少水去溝稀佢啦~

我個囡攞到後第一件事就係聞下佢~
紅酒咩~HAHA

飲完一啖, 問佢點~!
佢點我:好似有味精~ @@

咁即係點呀?


不過見佢飲完個樣都咁開心,即係唔難飲架~

因為佢一啖就飲哂啦~HAHA~ 


第二晚, 見佢嘴唇都已經無咁紅, 即刻安樂哂~
話哂開學流流,千萬唔好唔返學嘛~




小朋友飲得多奶粉, 食得多薯條,餅干, 麵包, 其實好易會熱氣~
我個衰女仲成日熱氣到生飛滋,搞到咩都唔肯食, 煩到死~


呢隻小兒清熱散細細枝, 小朋友又肯飲
以後唔使迫佢飲涼茶啦~


以上產品由She.Mom 提供~

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com








留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】