親子月餅好EASY, 123 搞掂~


自上次親子CUPCAKE班後, 
話咁快又有機黎到EASY 123 DINING & COOKING STUDIO  
今次是整好應節既
~月餅~


睇下師傳好熟練咁示範左成個整月餅
兩, 3 下手勢就整左個月餅出黎, 望落真係好似好簡單咁~


等我又黎親手整幾個先啦~

整月餅既材料主要有 白蓮蓉,咸蛋黃同粉皮
EASY 123 一早已幫我地整理哂呢D材料, 一份份, 
今次我地會整六個迷你月餅,所以會有六塊皮~ 


首先,將D 蓮蓉包住個咸蛋黃先~


之後再用D皮包住埋蓮蓉~ 就變左六個月餅波波~


唔好睇呢2個步驟好似好簡單, 但其實都有D難度~
因為包住咸蛋黃既皮唔可以太厚,要慢慢包唔可以穿~

之後就要將個波波變成個餅樣啦~

首先要係個橂度散D 粉, 唔係個餅就會痴位個模好難出黎~

呢D 係咩粉?" 整麵包既粉" <--阿囡教我的~XD


之後就要將粒丸壓入去個模度~
要小心D唔可以壓穿,  阿囡既示範唔係好啱啦, 最好用手掌壓令到成餅平均D
用手指壓會好易穿架~ XD

之後就要打幾下個模, 將D餅打離個模, 記得要拍得個模既2 邊, 最厚個度~ 



我地既半製成品完成啦~~


已經見到一個個餅樣啦~


EASY 123 有個大焗爐, 焗呢D迷你月餅超EASY 啦~


焗之前要噴少少水, 令到D 皮有D水份, 焗個陣就無咁易裂開啦~

第一輪焗七分鐘度, 當然要視乎自家屋企既爐而焗不同既時間啦~~

焗完第一輪後, 就要攞出黎同佢上色啦
就是掃番一層蛋漿上去,幫佢整色整水~


話咁快, 我地既自家製月餅出爐啦~ YEAH ~!!!!


見到個餅有少少裂開?唔怕的, 因為凍番收水後就會無架啦~

因為係自家製, 無防腐劑, 要記得快手食哂佢呀~

睇下我個囡, 想依家即刻食哂佢咁呀~XD 


多謝EASY 123  DINING & COOKING STUDIO , 令我有機會第一次試做月餅
原來睇人整同自己整真係兩回事的~XD
好彩呢度既導師都好細心咁講解同敎導我呢D烹飪初哥

EASY 123  DINING & COOKING STUDIO 會定期舉辦不同既烹飪課程
詳情,可以留意佢既FACEBOOK ~


祝大家 中秋節快樂~

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】