無痛去黑頭, 男女都用得, 得左~

我有一個黑頭抓狂症
看到黑頭就會不停地去唧
就算唧到甩哂皮, 紅哂, 都唔理~

其實用黑頭貼真的很有快感
但因為拉扯得太勁,家下年紀老, 皮膚開始鬆馳,也不敢用太多了~

 今日就試下CNP Laboratory呢隻

毛孔緊緻黑頭淨鼻套裝
Anti - Pore Black Head Clear Kit

呢隻去黑頭既MASK 除左1可以去黑頭,仲可以收緊番D毛孔,
而且無香料, 無人造色素~


成個套裝有3片STEP 1 的BLACK HEAD CLEAR MASK
3片PORE TIGHTENING MASK
同埋六枝黑色既棉花捧


圖文並茂介紹點用~唔會唔識啦~


香港既代理加上左中文既貼紙


如果真係唔明, 仲可以去http://www.cnpcosmetics.hk  睇片添~

又或者,睇下我點用囉~XD

呢個係未用之前既相,超多黑頭, 但最慘係佢全部都深入毛孔內架,
想唧都有D難度~


使用方法話我地要清潔好面部同做埋平日既保養先~

但我覺得個鼻都搽埋保養品好似會BLOCK左佢既功效
所以我個鼻位只係清潔, 無搽到保養品的~

首先用呢個

STEP 1  BLACK HEAD CLEAR MASK


成份:


 CNP 獨家專利舒敏複合配方

 北美金縷梅水:收緊毛孔

 鼠尾草萃取精華:鎮靜暗瘡粉刺

 薄荷萃取精華:清涼質感,舒緩肌膚

功效:有效溫和溶解頑固黑頭及把固積已久的深層油脂污垢輕鬆快速地從毛孔排出來。

呢個形狀好似平時既用既黑頭MASK ,好濕的

而且袋內仲有唔少既精華~


我會將呢D精華搽哂上鼻先再敷黑頭MASK, 唔好浪費嘛~


而且可以見到鼻下既位其實敷唔到MASK 既, 所以我會將D精華搽埋係度~架~

敷10分鐘~ 當中無痛,無痕, 不過感到好似有少少熱咁~

 一拎開~ 嘩~

好多白頭已經出哂黎呀~成個鼻已經白滑左好多~


當然,我地仲可以用棉花捧係上面打圈咁推,
記得要快手, 如果D精華干哂,就好難推架啦~


如果想深入D, 好似我咁用埋黑頭針都仲得~
會FEEL到比平時易好多咁將D黑頭, 白頭唧哂出黎~

之後洗干淨個鼻就可以敷STEP 2 既PORE TIGHTENING MASK



成份

 Evermat 控油因子:收緊毛孔,平衡及調節油脂分泌

 精氨酸:修護,強化及平衡肌膚

 ZINC PCA:鎮靜保濕,調節油脂分泌

功效:有效修復並收緊因污垢堵塞而被擴張的毛孔,使回復緊緻並保持彈力,
幫助打造潔淨光滑的鼻周肌膚,溫和舒緩肌膚同時賦予水潤感。


呢個MASK 可以管理同修復毛孔,收緊番頭先擴張既毛孔~

當然, 我又係唔會浪費咁將D 精華搽哂上鼻先再敷啦~
呢款既精華少D同埋杰好多~

呢個都係敷10分鐘~

睇下我既成果, 雖然我又黑頭抓狂症發作,唧個鼻唧到紅左~XD



不過用完呢個去黑頭CLEAR KIT後, 成個鼻頭真係干淨哂

而且仲係無痛無痕就可以輕鬆去到黑頭~


■ 使用小貼示 

鼻膜 1 敷在鼻周位置上最佳之時間為 10 分鐘。少於 10 分鐘時間太短,黑頭粉刺不會排出來,
多於 10 分鐘時間則太長,黑頭粉刺會收回毛孔裡。初次使用者,建議連續使用三天,效果最為顯著



因為無痛,所以我俾左好怕痛既老公試用~

佢D黑頭~@@



敷完STEP 1 後, 佢既效果更加明顯
D 黑色污糟野走哂出黎~, 未清除D污垢,個鼻已經干淨左超多啦~

我深信, 呢個必定會成為老公的回購ITEM 囉~Haha



多謝CNP Laboratory 的邀請試用
想知多D, 可以瀏覽 CNP 的 FACEBOOK 
https://www.facebook.com/CNPLaboratoryHongKong

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com














留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】