排毒代餐既天然選擇~Y TIRM 一酪纖 瘦身乳酪


盡量都很少試減肥的食品, 怕對身體有影響不過聽到呢款名叫" 一酪纖 , 瘦身乳酪" 的產品, 就很有興趣了


產品係以我大愛的乳酪狀出現,不用再啃藥丸了~很是高興


產品最主要以吸脂,減腩,排毒,清腸,減肥,減重為主要目的~

韓國製造,不含防腐劑, 而且成份全部都係奶類及果仁類,夠哂健康~


官方的十大好處,自己睇啦~
本黎以為咁大盒都有唔少野,點知原來一盒得五包同五隻更~即係2幾蚊一包~其實, 都幾貴~ @@


每包個底都係濶濶地既, 因為佢係諗住俾用個袋開埋, 食埋,干手淨腳唔使洗~ HAHA


個袋度仲有指明沖水位架~



袋入面係一堆白色粉末

為左令大家睇得清楚D, 我將佢倒入隻碗度

原來入面有好多唔同既果仁



加入60ML 既水搞拌後就變成白色既糊狀


D NUT 都好似有D發大左少少~HAHA


至於味道嘛,都有八成似乳酪,不過,我就麻麻地鐘意,可能用室溫水,感覺怪怪的~
不過阿囡就好鐘意,俾佢試左少少隻味(食左粒提子干)佢就想搶黎食~@@








當然,始終有D減肥作用,我都唔敢俾佢亂黎
初初食完時未必好飽,但過左一陣就會有少少飽既感覺至於佢話一日三餐都食,我覺得份量就未必夠~
如果係每餐食六成飽再加呢碗乳酪,效果可能好D食少D之餘亦唔會好餓,可以做到體重管理~


當然,佢入面既大量堅果仁都有好多纖維,對身體同腸道亦有一定既好處
初初食完後唔知係咪有太多NUTS, 我係咪放屁~HAHA
(本身食係花生會放屁的~XD) 
第二日正常排便,覺得排出既分量多左 , 無任何肚紋痛的不適
食第三日就排出了比較稀巴的便便, 但之後既四同五日便便又變番之前既正常~
可能將之前的毒素同宿便排出罷~
(每次食減肥藥都差唔多係咁, 頭幾日好大反應,之後就正常番~)
食左一星期,體重上暫時就無咩大改變, 不過感覺身體輕盈左, 排便暢通左~ 
如果係下午茶或宵夜時用黎充飢,都係一個減重既方法~
最近發現如果加入冰水, 將D粉開到變乳酸飲料咁, 比起糊狀更好味, 亦更易入口~
大家可以試試架~
註:如對堅果仁及奶類食物敏感人仕要慎服~

Y Trim website:http://ytrim.com/

以上產品及有關資料由該品牌及GOOODAPPLE提供~

多謝GOOODAPPLE 既試用~


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】