新派中見傳統 ~ 尚點 小籠包.上海麵館

見到囡囡溫書咁辛苦,黙完書,當然要黎抖下先
食番個最愛的小籠包

餐廳走新派懷舊路線
即係懷舊風加入現代設計囉~ 當然唔係老土個隻啦~

枱幾大張,有梳化位同卡位


卡位同前後相隔,私隱度都幾高
總括而言,都幾舒服,幾好坐

選擇都唔少,仲有好多傳統的上海菜


想抵食D既,仲有2/4人餐添~


今日我地就散叫

韭黃鱔糊
HKD 84 


其實平時我係唔食鱔的
但上海菜的鱔糊我就好鐘意食 (到依家都諗唔明點解會叫糊~@@) 
呢度既鱔糊味道都幾正宗,濃油赤醬
用既鱔雖然細條左D,唔算好厚肉,但份量都幾多
當然,仲有我最愛的大量爽口韭黃啦~

鎮江排骨
HKD 49 


又一上海菜至愛 (同埋係阿囡既至愛) 
49蚊黎講,份量真係幾大
味道甜甜酸酸,兩者取得平衡,唔會偏酸或偏甜~ 好好送飯 


肉的話略嫌乾左少少,但可以接受~ 

食過傳統,來個創新
黑松露拌麵
HKD 58 


有少少FUSION 菜的感覺,松露醬配上上海麵~
超級大量的松露醬 (平時食意粉,得個指尖份量~HAHA ) 
麵的味道和香味來自底的松露豉油

要讚下呢個麵,香滑爽口
入口口感一流~ 撈埋松露醬和豉油,超級惹味~


豉油味道都幾濃,可以的話,分開上,自己控制份量會仲好~

上海擔擔麵~
HKD 52 


叫左少辣,食頭幾啖好似無咩料到
但食多幾啖就FEEL到後來有辣勁
擔擔醬料都幾足,花生味好香


湯底的話,略嫌太過漿口,有D膩
麵和松露麵的上海麵係一樣,
用來煮湯的話,口感滑左,依然煙韌

鮮肉小籠包
HKD 38 / 4 件


這個小籠包,上枱望到個賣相已經知道會失望~ 
外皮未食都FEEL到厚~  仲幾硬 
鮮肉都係死實的一團肉餅,應該係來貨~ 


上海菜,小籠包是必點的,這個實在會令人失望
希望有更好的代替~ 

飯後甜品,點了這個小可愛
木桶桂花豆腐花
HKD 40 


木桶造型很可愛,雖然寫2人份量,但份量都唔少,3-4人都得~ 
(甜品唔係食飽肚架) 

先來看看配角,本身有桂花糖同紅糖揀的
我揀了桂花糖

之前以為係乾的桂花糖,原來係桂花加糖漿


桂花很香,倒出黎已經聞到一陣陣的香味
而糖水亦很清甜,唔係死甜
但倒出來時,每每將糖水倒哂而桂花沉在底倒不出,很抓狂~

再來說說主角豆腐花

這個豆腐花有點兒偏黃,唔似平時咁白
賣相亦唔似平時個D咁平滑

但食入口卻出奇地有濃濃的豆香
好似枝竹糖水個種豆香,真係好少食到咁濃豆香的豆腐花
個D白而無味,要靠糖水吊味的偽豆花真係要靠邊企啦~ 


後話:呢度雖然有收3蚊的茶介同加一,但服務好到 好似我俾左30蚊咁~@@
除左會幫我換碗 (上海鋪真係無試過),  仲不停幫我加茶 (其實枱面已有茶壺可自加) 
坐低時,仲好細心咁為囡囡換上杯清水代替茶
就連同我講野,都彎低腰細心聆聽
請到咁好員工,老闆真係要珍惜呀~ 


尚點 小籠包.上海麵館 
Shouten Shanghai Noddle House
藍田茶果嶺道88號麗港城商場1樓64-66舖


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】