叉走浮腫面,還自己一個靚樣~ Yinensis有機活細胞經絡瘦面

十個女仔,九個都有水腫問題
最近我塊面都浮浮腫腫,真係自己望到都驚呀~@@

即刻問朋友有咩搞,朋友提議我去做磁叉
近近地,搵番間係官塘既做啦~

Yinensis 然淙養生文化館


呢間養生文化館,我之前都黎做過
但上次係做身既去水腫,超級舒服有效果

今次我就做佢既面部磁叉療程

有機活細胞經絡瘦面
美容師解釋我既面部浮腫是由於氣脈不通所引致,利用磁叉疏通經絡,
能可以打通堵塞通道,促進血液循環及新陳代謝,
消腫靚番架啦~

磁叉做身就做得多,面就真係第一次

首先,美容師幫我清潔面部先~

之前,就用一個磁叉幫我開穴位
開穴位集中係頸位, 呢個係淋巴位,用黎排走廢物的
每按一個穴位,都好酸軟,又唔係痛個隻,係冤冤痺痺咁~
尤其係頸後個D位,真係成個人軟哂咁架~


只係開左穴位,兩邊面已經好唔同
開左穴位的個邊面好似打左氣入去咁
比較有活力同生氣
無咁浮腫同鬆馳


跟住,美容師就開始同我做面既其他部份


每一個,都係對準面上的穴位再拖開, 對比番下面既穴位圖,真係下下中穴架~XD


未試過做面部既磁叉,當美容師係面部來回推時,先發現原來自已塊面係咁凹凸不平
一路推一路FEEL到 CLICK CLICK 下,
有好多一粒粒的結節, 美容師話要推散呢D結節,血氣先可以疏通到架

而做眼既部份,就可以有效活血化瘀去色素, 
去除黑眼圈及眼部浮腫~

KEEP 住做,仲可以收緊眼肚及提升眼部肌膚。
甚至改善睡眠質素添

同面一樣,眼眶位都好多一粒粒的結節
美容師同我慢慢咁推散佢
過程有少少感覺
尤其係眉骨位,感覺最大。不過都係可接受的範圍內。


而做面同頸之間的淋巴位,可以修雙下巴,暢通淋巴
從而提升面部輪廓,排毒袪水腫
仲可以幫助血液循環,改善暗啞面色添

做完磁叉面,美容師幫我敷番個海藻保濕MASK
可以即刻補水,舒緩
話哂塊面突然做左場咁激烈既運動,都要同佢COOL DOWN 下既~
而且穴位開左,血氣運行左,敷咩都特別吸收架~


第一次做,最明顯係眉心的緊縐的位鬆番哂
整體向上提升,虎紋位都即時減淡左


磁叉係養生的一部份,利用磁叉打散身體長期積聚的廢物
經先疏通的淋巴排出體外
再等自身慢慢改善,從而逹到消腫,瘦面的效果
我會KEEP住做5次,到時再到大家分享成果,記得留意啦~

Yinensis 然淙養生文化館
觀塘新店 
觀塘成業街6號泓富廣場10樓1008室
預約電話: 3152 2355
Whatsapp: 9713 1152


是次服務由公關公司提供

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com









留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】