排毒美顏食譜,簡單易做,你同我都做到~

早前有幸出席了 Cuisinart x Tie then Knots 囍結的消暑排毒工作坊
 

地點選址係官塘的 HIDE N SEEK, 
一入到已經開心到嘩嘩聲,成間好似屋企既裝修,簡單但很有品味~
如果我屋企係咁就好啦~

今日呢個係排毒WORKSHOP,甫坐下,大會已遞上最近很流行的檸檬醋作為迎賓飲料,
酸酸甜甜的, 很消暑,又醒胃~

 
檸檬醋的製作方法好簡單,只要將檸檬切片,再加入冰糖, 一層層相間咁放好, 再倒入白醋等佢發酵就搞掂,飲個時只須將醋加水開稀就飲得, 方便,但功效超大的。最基本係可以殺菌, 減少腸道病及流行性感冒~有人話美白同防癌都得添~ 在於我黎講, 飲呢D天然野點都好過飲埋咁多有化學成份既飲品囉~
 
夏天比較悶熱,好多時都食D涼拌野,
今日導師就敎我地用藜麥作主要材料的沙律!藜麥是少數包含人體所有必需胺基酸的食用植物,亦含大量礦物質,並且Gluten Free,腸道容易消化。
呢D一粒粒既就是藜麥,超多纖維架~
 

材料:藜麥/洋蔥/蕃茄/橄欖/羅勒/薄荷葉/檸檬汁/青檸汁/鹽/水
(可按口味調較份量)
只要將藜麥煲20分鐘,再加入其他切好既材料一齊搞拌~

 
最後放入少量薄荷葉
一道美味又健康既沙律就搞掂啦~

 
呢度因為係商業區, 所以無明火煮食, 導師其實用呢個Cuisinart 的冷熱全能攪拌機黎煲藜麥的~

 
係咪好神奇呢?用攪拌機煲野~
 
呢個Cuisinart 的冷熱全能攪拌機除左平時既攪拌功能
仲可以煲湯,煮醬汁, 調製各種果汁等等~
因為攪拌機本身內置一個加熱器,高達110度,無論煲咩都無問題啦
 
跟住, 我地就用佢黎煲 西蘭花薯仔湯

材料
牛油 30克 / 洋蔥 (切碎) 1個 / 蒜蓉 1湯匙
薯仔(去皮切粒) 1個 / 西蘭花 45克 / 清雞湯 2杯 / 水 2杯
鮮忌廉 50毫升 / 巴馬臣芝士 少許 / 鹽及黑椒 適量

 

 
首先,將D牛油放入冷熱全能攪拌機內煮至溶化。因為攪拌機既底板可以直接加熱食材
我地仲可以加埋洋蔥碎及蒜蓉爆香, 再加入薯仔粒炒香。
之後慢慢倒入雞湯,用高火煮20分鐘


之後加埋西蘭花,再煮5分鐘。把水倒入攪拌機煮滾。
加水時唔使成個開蓋架, 設計好細心咁係上面有個窿可以打開, 方便你隨時加水~
 
把煮滾的湯打成蓉,倒埋忌廉及芝士,最後加入鹽及黑椒調味。
 

好美味既西蘭花薯仔湯就完成啦
唔好睇少呢個湯,佢都係排毒湯黎架~
西蘭花有促進解毒作用,蒜頭有效抑制和消除腸胃病毒,洋蔥可以溫肺化痰、療瘡消腫
 
 
成個過程都只係不停將D野倒入個攪拌器度, 煲下攪下,超方便
我估我個囡都識整~HAHA
 
整完都只係洗番一個攪拌器玻璃瓶就OK了,善後功夫都慳唔少~
 
係整湯既期間,原來導師一早準備左一個超有益又好味既蔬菜盤,配以用Cuisinart 的冷熱全能攪拌機製成既CREAM CHEESE, 賣相精美,味道一流,我食到停唔到手呀~
至於甘筍同青瓜幾有益,我都唔使多講啦~


 食完野,係時候整番杯野飲啦~
 
導師教我地整左一個排毒蔬菜汁
用蘋果, 甘筍, 西芹,檸檬葉同水
 
放哂入機內攪5分鐘,就有一杯可口又有健康既果汁~

 
營養價值唔使講都知好,而且纖維豐富,對於排便不暢順既人真係好啱~
仲可以排出宿便,以免毒素積聚在體內~
 
其實, 今日都係我第一次聽Cuisinart 呢個名~
但原來係1970年, 美國工程師已開始為專業廚師設計食物處理器而創辦左呢個品牌
及後由美康雅集團收購,並且開發多種不同產品
香港唔少酒店都用緊佢既產品架~
 
Cuisinart 的產品設計都以用家為主,好似呢個攪拌機, 可以拆分黎清洗
清洗亦好容易,加快煮食後討厭的善後工作~!


 而且仲有原廠保用3年,絕對唔同一般的買黎玩下既小家電。
 
呢個攪拌機極之推介俾有BB/小朋友既家庭
可以將食物直接攪爛煮熟,減少係製造過程中可能感染既細菌~
( 特別係如果由工人煮野食俾小朋友, 更加可以確保衛生~)
 
如果小朋友唔肯食菜, 又可以煮番個西蘭花薯仔湯俾佢飲, 仲可以得閒整D果汁。
對於我地呢D在職媽媽,真係超方便~
 
想知多D, 可以瀏覽以下的網址:
FACEBOOK 仲有好多食譜可以參考架~
 
多謝 Tie then Knots 囍結 的邀請
 
如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com
 

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】