除左係居家聖藥, 仲係護膚妙品~娥羅納英H軟膏


娥羅納英H軟膏
真係細細個就聽住呢個名大~


以前呢D藥膏, 會歸為阿媽類既藥膏
即係阿媽先會入貨
自已又真係好少特別去買黎用~

家下成日都話要增值,今日, 就試一試呢隻古老藥膏既另類價值~

其實, 呢隻藥膏係日本野黎~
日本仔既製作不嬲都好認真~
用上一撕即爛既包裝,唔怕被人開過~用過~


入面既樽身設計真係好有花樣年華FEEL
即刻想唱番首~ 是誰... .....輕敲我的窗.....


就連說明書,都好OLD SCHOOL LOOK
以前既娥羅納英用法都是搽係刀傷,火傷, 干燥,香港腳, 癬等

不過, 原來濕疹,蟲咬係唔用得,用黎化妝都唔得~(但點用佢黎化妝?)

不如,用佢黎敎大家護膚啦~

其實娥羅納英H軟膏既質地同普通CREAM 差唔多~
味道亦無藥油味~仲有少少清香添~


我地可以直接塗係鼻位, 佢既成份可以幫我地軟化角質~
令到底層既污糟野可以浮面~




敷5分鐘後~輕輕用黑頭針一按~

D 白頭/黑頭真係超易走哂出黎~

如果用黑頭鼻貼前都可以先敷佢一敷先, 鼻貼既效果就更強勁~

除左鼻可以敷黎軟化黑頭之外,仲可以用黎敷MASK ~
只要用娥羅納英H軟膏 用少少水, 敷係塊面度10-15分鐘~



雖然係藥膏,但完全無拿, 無藥味, 同平時既MASK 真係差唔多~

敷完後我會用清水洗去
佢既水溶性好強,一洗就甩,絕無油膩感~


敷完塊面即刻白哂同滑哂~
亦都無紅無敏感無任何刺痛~


皮膚仲好軟熟添~

 今日落雨著左對水鞋,刮到隻腳紅哂,反黎搽左少少娥羅納英H軟膏
好快已經去紅啦~
如果損左, 娥羅納英H軟膏仲可以幫助殺菌同滋潤皮膚, 令傷口癒合得更快~


就好似我個囡隻腳之前無啦啦爆裂
搽左2日傷合已經埋左口同D皮都軟哂, 真係好神奇~


夏天,戶外的活動實在難免。夏日炎炎好易被如果被太陽炙傷,原來娥羅納英H軟膏都可以當係AFTERSUN CREAM,幫助減退曬後的不適,亦可以減低脫皮的機會~


如果面上有暗瘡紅印,仲可以用佢黎去印添, 真係好神奇呀~

估唔到, 娥羅納英H軟膏有咁多用途,真係要長備一枝係屋企~

當然, 仲要帶埋枝細枝裝出街用啦~


多謝Gooodapple, 令我對這個古老的牌子重新認識~


以上產品由Gooodapple 提供


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】