有想過可以擁有一枝自已調製的香水嗎?

平時放假, 大家會同朋友做D乜?
去DINNER ? CLUBBING ? 睇戲定係去唱K ? 

任何野, 做得多都會悶~
有冇諗過UPGRADE 下自已
同朋友一齊去玩下,學下一D新野?

Lifestyle Federation 就係因為呢個信念而成立~


Our goal is to seamlessly integrate invaluable lifestyle experiences into your lives.
We enlighten your physical and intellectual appreciation.

9月尾, 我就去左佢地舉辦既一個別開生面既興趣班~


Fragrance Fantasy
自家製香水班~

從來都無諗過香水可以自己製,所以之前已經日日期待呢個約會~ 


不過係開始落手做之前, Lifestyle Federation設計左一系列既小遊戲幫我地加深對香水既認知~

其實, 我地平時生活當中,都存在好多唔同既味道~
但好多時我地都會忽略左~
就好似洗衣粉,書,呢D日常接觸既物品,但我地好可能會忽略左佢既味道~

甚至 "雪"  其實都有佢既味道架~
呢個小遊戲 就係幫我地重新去認識生活中既香氣~

第二個小遊戲就是首先要認識香水味道的種類~


其實我地平時既香水可以歸納為四種~
FLORAL NOTES/ORIENTAL NOTES/WOODY NOTES/FRESH NOTES

而唔同既類既香水都有佢既特性~
例如FRESH NOTES 既味道會較搶,但亦好快消失,所以適合做TOP NOTES 
而一D WOODY NOTES 既香味會較濃,而且持久性長D, 所以適合做BASE NOTES 

而且現場仲有VIDEO 介紹香水既歷史添~

學完一輪, 當然就要到實踐既時間啦~
經過頭先既認知後, 就要開始嘗試自已調較香水啦~
Lifestyle Federation 已預先將適合做唔同NOTES 既香精分好類

我地每人都有一份整香水既工具~


成個香水既成份係TOP NOTES 16滴,MIDDLE NOTE 9滴,BASE NOES 6滴

因為本身唔係好鐘意一D好甜味既香水,所以就揀左以下呢3種味~

其實只要材料準備好, 整香水真係一D都唔難~

只要將3種香精溝埋, 再加入30ML 既酒精同3.5ML 既水, 就完成了~


成個過程,最難既反而係入樽個一下,真係要手靜心靜呀~
話哂係屬於自己既香水,真係一滴都唔想浪費呀~


話咁快,我既第一枝個人香水就出現啦~LALALLA~


其實香水仲未用得,要好似釀酒咁,釀佢24小時後D味先至發到出黎架~

我呢。。。因為手多多,係最後時加多一滴Sandle Wood, 於是搞到成枝香水都變左Sandle Wood 既味
無左層次感~ T.T 
所以, 下次都要聽人地專家既意見,唔好任意妄為了~ 


今次舉辦的地點是Lifestyle Federation 位於中環的新據點

就係樓梯街(雪廠街) 一上到頂就到, 好方便易搵~

呢度佔地極大,遲D仲會改裝成餐廳, 雪茄房等, 可以方便舉辦更多不同的活動~


其實就算未改裝,呢度都已經係一個好完善既活動地點~

有一整列的恒溫酒櫃~ 


仲有一個設備超齊全的廚房~


呢個簡直係DREAM KITCHEN LA~XD 

見到呢度咁多咁整齊既酒杯,就知道Lifestyle Federation會舉辦唔少大型活動~


呢度既設計好簡約, 留有好大既空間俾參加者活動~

淨係椅後有一個SHELF 放野食, 飲品,就知呢度既設計好細心,好貼心~
完全照顧同滿足到參加者既需要


呢D應該就係之前工作坊的成品啦~ 


其實,Lifestyle Federation Workshop 只係佢地既其中一個單元~

但淨係呢個單元,就已經有好多選擇~


呢D都係唔同課程既簡介,如果大家對邊樣有興趣,都可以約埋成斑朋友一齊上黎玩架~

好多謝Lifestyle Federation 的邀請,令我過左一個與別不同的夜晚~


唔單止可以學到香水既知識,仲可以親身製造一枝屬於自己的香水~


Lifestyle Federation 仲有好多其他不同既活動範疇及合作方式~
有興趣可以瀏覽以下的網站~
Address : 1/F, Baskerville House, 13 Duddell Street (22 Ice House Street), Central


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com
My Blog Link :



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】