轉秋大作戰~ Lavera 親民有機護膚用品~


平時我是一個很懶既人
基本上除左塊面外,其他地方都好少搞~

而面呢. 都真係只係搽兩塊面豬燈~

不過一踏入秋天, 就會覺得成個人都好干,
周身都繃緊咁, 呢個時候想懶D都唔得啦
點都要搽番D 野啦~

想皮膚順利的轉季,不妨考慮以下呢三款轉季秋冬好物~




Lavera 呢個牌子最初是因為公司樓下有得開倉特價。個時成日諗,開倉既, 都唔慌係好野
不過用過佢既第一件"有機野玫瑰沐浴啫喱"後, 就愛上左呢個牌子~


護膚,梗係面最緊要啦~
我就推介呢款

My Age Day Cream 

White Tea & Karanja Oil

有機抗衰老修護日霜 $279/30ml


含有有機紅石榴果油、有機白茶、卡蘭賈樹油、Q10輔酶及Cova Btrox提取物,
可以抵禦自由基、減淡細紋,並深層滋潤肌膚

點解咁鐘意呢個牌子,係因為佢係有機囉~
我最鐘意天然野架啦~
而且,佢仲係攞左好多CERT 的有機護膚品,但價錢又親民喎~!

其實呢個應該叫用清文,因為寫文時我已經差唔多用哂成枝啦~HAHA


呢枝DAY CREAM 雖然話係FOR 抗衰老,但我覺得用黎當做轉季DAY CREAM 啱啱好~
質感本身唔係厚身, 而且CREAM 狀亦很易推
最好就是佢滋而不笠。搽完後唔會覺得好痴, 但會滋潤度極高~
最啱呢D濕度中等,需要適度滋潤的天氣~
因為加入左紅石榴果油,味道都有少少甜,好似平時食開既維他命糖個隻甜味囉~

唯一唔好是DAY CREAM 無防曬囉, 要我呢個懶人又要搽多樣野


面呢, 我就幾時都會搽,但嘴呢, 就真係唔干到裂都唔肯搽~

係干到裂既時候,我就要搵佢幫下手啦~


SWEET CHAI TEA 有機甜柴茶潤唇膏
( Limited Edition) $59/50ml

最欣賞佢既全紙包裝,唔使用膠,而且所有說明都印哂係個盒度。
成個包裝可以循環再造。真係好鍚地球呀, 值得一讚 >3<


其實嘴唇係好薄既 (輕輕撞親都會出血就知啦~)
所以一到秋冬,嘴仔好易干
一轉季,個嘴就會出現警示,出哂干紋~
呢個時候就一定要搽潤唇膏 (想懶D都唔得~><) 


 Lavera 呢款限量版甜柴茶潤唇膏當中加入黑茶,玉桂,豆蔻,黑椒,豆香及薑等抗氧化成分,有助延緩嘴部肌膚衰老。

而且呢D抗氧化成份仲會散發著獨特而不能抗拒的香氣。有少少神秘既感覺~XD 
而且因為唔係好女仔既香味, 男仔都啱用架~ 

質感同平時既蠟質潤唇膏差唔多
呢隻質地係超襟用,用極都仲有XD

而且質感係超薄,搽上嘴後好自然,男女都用得~

一搽上去, 成個干到皺皮既嘴仔即刻漲番哂~ D唇紋都淡左好多~

而且最鐘意佢既質地夠薄, 又唔笠,
就算搽完後即刻搽唇膏都無問題
D唇膏一樣上到色架~


搞完塊面,當然要搞下另一個成日都干既地方
就是隻手啦~

每日我地洗手都唔知洗幾多次,洗D哂油脂,所以雙手好易變干同變粗糙

REGENERIERENDE HANDCREME
有機緊膚紅莓油潤手霜 $59/50ml


採用有機摩洛哥堅果油和抗氧化有機小紅莓的有機萃取,為長期工作的雙手提供細緻的呵護,
有機牛油樹脂或有機葵花籽油,以及從有機紅莓刺激咖啡因抗氧化劑等有機精油,能促進細胞更新,
令雙手能抵禦任何乾燥不適的環境。皮膚保持柔軟和光滑的感覺。


初初見到INTENSIVE 呢個字仲諗住佢會好笠~


但原來一D都唔會笠,而且好快吸收之餘仲覺得隻手變得軟熟左~


最最最最最最最重要係, 可以幫我去除同預防呢D最忔人憎同最痛既倒刺~


用左一排,真係成個指甲邊都健康哂, 無甩皮同無倒刺再生啦~

因為有小紅苺既關係,味道都幾甜架, 啱哂甜美既女生~

Lavera 呢個有機牌子實在值得推介,除左價錢親民,有證書保證,佢D產品全部都係德國製造架。

希望大家唔再有皮膚問題。可以好好享受呢個由熱轉冷既天氣~

秋天,其實都好浪漫架~

 以上產品,由品牌提供

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com
My Blog Link :




























留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】