偷閒加油站~ 壹休館 Quarter Break Massage

以前好鐘意返大陸腳底按摩
但因為人仔升值, 又要長途跋涉
加埋D車錢,已經唔係好抵啦~

香港既腳底按摩呢?
成日見到D紅紅綠綠的腳底按摩招牌,身為一個女仔,真係唔敢亂咁上去~

不過如果你同我一樣都好呢樣既
等我介紹你一個舒適優美既按摩店~

係SOGO 後行過少少既二樓鋪,最近開左一間新既頭肩頸及腳底按摩專門店~

壹休館
Quarter Break Massage 



其實只係企係樓下,都會見到佢一個大大既營光幕 




門口仲有一張好大既易拉架,唔怕會走錯門口啦~


呢間按摩店其實啱新開張一個月都無,入到去仲見到大展鴻圖既花牌架~HAHA 


呢度有別於一般既按摩店,唔係紅紅綠綠,亦唔會黑黑沉沉
而係一室既潔白加少少翠綠,靛藍
感覺清新,寧逸
我地係黎RELAX架嘛,放鬆心情當然是最重要的第一步啦~
只要行入呢間按摩店,心情都變得靚D

店入面最吸引我既係呢闕小小既滕門~
可能自已本身對呢滕既製品情有獨鐘
加上呢度小小既門可以為顧客保持秘隱,真係又靚又實用呀~


去按摩,當時係時靜靜地休息下,
呢間房只有四個位,一定唔會人雜聲嘈啦


佢仲有一D藍色既活動屏風,就算一個人黎都可以保持私隱
唔使"應酬" 隔離個個陌生人啦~

如果有得三個朋友,仲可以黎呢間獨立房間
一邊睇住大電視,一邊傾計,一邊按摩
GATHERING, 唔一定下下要去食飯既~


呢度每張椅都係KING SIZE, 望落去都已經覺得好舒服,好想即刻瞓落去~


按摩前,梗係要換番一條寬鬆舒服既短褲啦~
唔使整污糟自己條褲嘛~
而且按起上黎都爽好多啦~


換好既褲同手袋放係邊?
就係放係呢D咁靚既滕箱度呀~



今次,我會做30分鐘既肩頸同15分鐘既腳底按摩

按肩頸時,按摩師會為我開一桶水黎浸腳~

呢桶水其實加左料架~所以見到係奶奶白白咁~


按摩師傳係我浸腳時就開始幫我按啦~
我個按摩師叫WINNIE, 手勢好到不得了~
每按一下都中哂我D弱位~

最重要係佢唔係用死力係咁禁,而係真係對準穴位用指力按壓~


按到我又酸軟,又爽,真係正到不得了~

佢按住我肩上面個唔知咩位,可以半邊身都麻痺左咁
但一放手,即刻覺得D血巴巴聲通哂,半邊身即係變到好蘇軟
呢下獨門絶技真係堅正呀


雖然按左30分鐘,但成個肩位同頸位已經鬆哂
個膞頭即刻輕左好多~

如果大家平時用電腦用得多,真係要去試下
包保你按過番尋味
唔係講笑,真係會按到上癮~HAHA 

按完肩頸就開始按腳啦~ 我就揀左按小腿

坐寫字樓,大家都以為好少用腳,應該唔會太攰啦
但亦因為成日坐,少郁動,腳既血液會運行阻滯
所以適當既按摩係可以幫助你行氣活血架~

試過遇到D用死力既按摩師傳,係咁大力捽你條根
俾佢捽完後真係痛足三日~>< 

Winnie 就以佢好專業既手藝幫我推鬆小腿~


唔會下下出哂力係咁捽你條根
按完後, 即刻覺得隻腳好似輕左好多咁!


按完後,WINNIE 仲會幫我抺番干淨隻腳,唔使怕油淋淋咁走~

全程真係做足45分鐘,絕對唔會有坊間個D 呃鐘既無聊行為架~
而且仲 唔會屈人俾TIPS 添~ (真係好憎強制性俾TIPS 呢個手法~><) 

雖然只係短短既45分鐘,但我已經愛上左呢度~

除左因為佢既店員熱情,按摩師專業外
最重要係呢度真係感覺好舒服~


如果唔話你知,你又會點估到尼度係一間按摩店呢?



依家新張期間仲有半價添~

快D黎試一試呢個咁舒服既體驗~

【壹休早霸王】時段為每日下午五時前   【壹休大霸王】時段為每日下午五時後



如果你係血拼完覺得攰攰地
如果你約左D遲到大王等極都未出門口
如果你要走兩場,中間D時間唔知去邊~
呢個就係一個最好既歇腳點啦~


Quarter Break Massage 壹休館】


地址:  銅鑼灣駱克道5101 
          (港鐵銅鑼灣站D4出口步行2分鐘(SOGO祟光百貨後面)

預約電話:    2891 1080

營業時間:週一 ~ 週四:12:00 - 00:00       
   週五、六、假日:12:00 - 02:00


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】