元朗的泰式角落~


很久沒有踏足元朗
今日就同老公,阿囡入左去行街
估唔到元朗開左唔少OUTLET
尤其係波鞋OUTLET, CONVERSE D款仲多過旺角
有時間可以入去睇睇~

以前入元朗通常都係食好出名既大塊刺身同甜品
但家下都開左唔少食肆。
今次就試左呢間係元朗劇院隔離既泰國菜

Mint Thai House
薄荷葉泰國菜


菜館有戶內同戶外既用膳地方。戶外就似西式吧咁
戶內就以泰式佈置為主,連D枱枱櫈櫈都係用木的~
呢度仲有2樓俾一大班人用餐 (我見上親去既都係一大班人~XD) 
有機會都想上去睇下~XD

星期日晚去,估唔到都好多人,滿哂座。我地走個時仲有好多人係出面等位
因為咁, 所以只有個半鐘既用餐時間
建議想去既話最好BOOK定枱

呢度食物種類都唔少,有D都幾特別,好似香葉肉碎炒玉子豆腐,斑蘭咖哩魚,蘇梅鴨等~
仲有2人同4-6人套餐

食泰國菜,我一定要食泰式生蝦~

呢度既泰式生蝦幾有驚喜,夠大隻,肉質起膠無雪味
不過可能唔夠凍,少左爽口既感覺。


最正係呢個點生蝦既汁,真係越食越辣,越辣越過癮。


酸辣湯又係食泰菜必食既~
見到呢個裝酸辣湯既煲已經好有FEEL 
(不過後期來既客人已改用湯碗,可能唔夠用) 


呢個係細SIZE 既酸辣湯,只係68蚊,有四碗~

湯很濃郁,唔似平時水汪汪既酸辣湯,介乎湯同汁之間
似煲左好耐既湯咁,我老公話蝦頭D膏都出哂黎~

入面有2隻開邊大蝦同好多配料,幾足料


味道濃,有少少辣,但對於我黎講就唔夠刺激。
不過味道真係好好~

再黎就係呢個大蝦沙律
沙律既汁調得好好,酸酸甜甜,好酸胃
唯一美不足就係芽菜無乜啤水,有少少草腥味。

再黎,可以算係當日既主菜,就係阿囡揀既泰式燒豬脾
其實泰國菜好多都係辣,之前個D前菜阿囡都無份
所以俾佢揀個主菜食下~
呢個豬脾仔雖然厚肉,但煮得啱啱好,唔會過熟好難咬~

呢個燒豬脾仔一碟有四隻,而且隻隻都幾大隻
阿囡拎住成隻咬,條骨長過佢個前手臂呀~XD



最後,當然要黎個炒飯醫肚~
點呢個蝦醬炒飯完全係俾佢既外表吸引~

用蛋做成既網已經好靚,加埋其他配菜,成個造型已經赢左~


炒飯入面有D咸咸辣辣既干蝦米,好惹味
唯一不足是D飯未完全炒開,好多仲係一舊舊,而且偏濕。

飲品方面呢度好似唔太多,揀左我至愛既咸檸七。
呢隻杯係超級高呀,放係枱面仲高過阿囡呀~XD

呢度既價錢都係街坊價,好多菜都係幾十蚊至百多蚊度
而且服務都唔差,總算係有求必應
間中都有幫我地換碟,而且執野換菜速度都快~

唯一是見我地有小朋友應該提一提邊D餸係辣既
好似豬脾仔餐牌無寫辣,但個汁有原粒胡椒
炒飯個蝦米都係辣辣地~
如果再細心D就更好

大家入開元朗,不妨黎呢度試一試
秋天時坐戶外用餐,應該更加有FEEL 

如要聯絡本人,請電郵至:smonkichi@hotmail.com

My Blog Link :










留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】