名符其實的" 藥"粧~

一直以來,我都有個白痴的以為

我成日都以為森田藥粧係日本出的

但攞左呢套森田藥粧回家後, 我發現我錯了~

Dr. Morita 森田藥粧
原來是台灣的牌子黎架~HAHA 
而且佢旗下的產品多不勝數,由面部,到身體,頭髮護理都有。

今次, 我就試一試佢最出名的面膜
及兩款高純度玻尿酸的原液及精華乳


呢兩款就是森田藥粧新出的高純度玻尿酸產品


高純度玻尿酸潤澤原液



水解玻尿酸,又叫小分子玻尿酸,分子量好細,可幫助滲入角質層,保持肌膚水份
再加入維生素B5 ,具保濕,潤膚
最特別是加入鎖水磁石,等同人體角質層的類似組成結構,可以緊緊結合皮膚皮面,加強保水功效


雖然質感似乳液狀,但推開後變透明水質,極速吸收,影相時對得焦黎都吸左大半了~


高純度玻尿酸潤澤精華乳

用完原液,就要加埋呢個潤澤精華乳幫功鎖水~


和原液有同樣的成份,可以幫助保濕,鎖水

質感都係呈乳液狀,但比原液略厚


推後有光澤感,但亦很快滲入皮膚。

無論原液同精華乳都係弱酸性,而且六大無添加 (無化學香精,無著色,無有害金屬,無礦物油
無MI及MCI 防腐劑,無酒精)

因為無任何人工添加,原枓都好原始,加上弱酸性,味道有D偏酸味。
感覺清爽,無油份,完全無負擔,搽上面後亦很快吸干吸淨
但在這個咁寒冷的天氣似乎滋潤度就未足夠。
尤其我呢D中女干肌,感覺有D干。要另外補上滋潤面霜才頂得住。

建議適合夏天及油性肌之用。

搽左兩日原液同精華乳,皮膚感覺無乜事
就開始試用佢既面膜~

今次有3款高純度既面膜

高純度蘆薈萃取清爽淨化肌面膜
高純度玻尿酸潤澤水嫩肌面膜
高純度熊果苷嫩白蘋果肌面膜




第一個就係用

高純度蘆薈萃取清爽淨化肌面膜

面膜利用有機蘆薈,可以深層淨化面膜,收歛過多皮脂分泌,補充水份
綠豆萃取可以消炎抗紅,改善暗沉及收歛毛孔
睡蓮可以改善油光,調控皮脂分泌。


面膜係一種叫天羽絲既透薄強力面膜
又薄又滑,但吸水力好強。
成份面膜都重叠叠的,吸左好多精華
而且貼面度100。完全緊貼皮膚

隔左第二晚
我就再用

高純度玻尿酸潤澤水嫩肌面膜
同樣是天羽絲透薄強力面膜
成份變成補水既水解玻尿酸及舒緩,柔敏,修護的有機接骨木。
再加上夢蝶草,減少肌膚的玻尿酸流失,幫助皮膚保水。


敷完後皮膚馬上變得水QQ的~

第三款是
高純度熊果苷嫩白蘋果肌面膜
佢同上面兩款面膜都係一盒有8片
呢款面膜就加入左熊果苷,抑制黑色素,杏仁酸,溫和代謝角質,促進膠原
有機洋甘菊,可以平衡,修護調理及洋甘菊。
以及來自阿爾卑斯山的有機神奇草,和舒緩, 柔敏以及修護的功效。


不過,呢款面膜我無試到了

因為在試完了前面的2款面膜後,皮膚出現了不適

包括出了粒粒,泛紅


就連眼蓋位也腫起了。

見到森田藥粧的包裝上都有這一句


可能係濃度太高,皮膚一下子適應不來了。


多謝《旭茉JESSICA》 及森田藥粧Dr. Morita 的試用

http://www.docomo.com.tw/


如要聯絡本人,請電郵至:smonkichi@hotmail.com

My Blog Link :


















留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】