今日同你講下FASHION & ACCESSORIES


雖然我是一個美容BLOGGER, 不過對於FASHION 我都一般的熱愛

其實一直都有好多FASHION 的既想同大家分享下
不過,真係出唔切文~
同埋, 欠一個攝影師~HAHA 

多得同事幫手,幫我影左幾張返工相,等我同大家傾下FASHION 
今年的大熱,當然是潤腳褲啦~
一直五呎多一吋的我如果著埋條長長潤腳褲就真係掃地咁款啦~
著呢D四腳骨既濶褲就最啱啦~
尤其啱我呢D返工唔可以著短褲既人
四腳骨潤褲又短又潤,幾涼爽架~ XD


雖然我都係一名C9,不過無人希望自己真係成個C9咁啦~
有時只要小小心思,都可以平凡既打扮加分,
就是Accessories, 配件
對於個D側揹既大C9袋,我係比較反感~
就算一身潮LOOK,只要配上一個呢D C9 袋,即刻大大減分啦~


我都明,女仔係有好多野要拎,不過有時一個小巧精緻的小手袋更能令你成個造型更突出~
呢個小手袋是我近期的至愛,唔好睇佢細細地,其實佢個底都好濶,可以裝到好多野架~
個袋雖然細,但D DETAIL 位都好足,袋上的摺位令到成個袋無咁單調
用黎襯裙仔都OK架~


當然,一對時尚造型的鞋都不可或缺
呢對桔桔鞋我愛到不得了~ (因為佢D釘真係幾桔手,我成日話用佢黎桔阿囡,所以幫佢改左個名叫桔桔鞋)
 襯裙襯褲,西褲牛仔褲,咩LOOK 佢都襯到,又舒服


做左媽媽,當然明白唔可以再好似以前咁一揪兩能,叮叮登登
因為D小飾物會好易整親小朋友架~

不過,太陽眼鏡呢就係永遠一定要有
除左有實際用途外,太陽眼鏡仲可以令到成個TOTAL LOOK唔同架
你睇下D明星戴番副超,即刻有星味幾多~XD

最近愛上了白色框的太陽眼鏡
呢副太陽眼鏡真係一見傾心
佢既白並唔係一般全白膠咁,而係有少少透透地,戴左都唔會感覺好突兀~
而且佢個臂上仲有 十字銀花裝飾,令到成副眼鏡剛陽味濃左~



再黎就係牛仔褲CAUSAL LOOK~

糖果色同牛仔窿窿褲都係今年大熱
不過都要揀得啱自己

正如已經唔係妹妹仔,糖果色我只會揀綠,藍呢D色
唔會太過O靚妹嘛~

窿窿褲都係今年大熱
但我本身下盤都唔係瘦,好難著到D勁貼身的窿窿褲嘛~
唯有揀一D鬆身少少的, 自己著得舒服嘛~



成個LOOK都好CASUAL, 不過襯番個金屬鏈的復古小手袋,即刻成個感覺又唔同左~
再加埋我對無敵桔桔鞋,落去老蘭浦都無問題啦~


當然,又點可以少得單面反光太陽鏡喎~


加番一副今年流行,流行俾人見到你部手機的單面反光太陽眼鏡
邊個夠膽話我係C9~HAHA 

當然,我都有斯文的一面
呢件企領小背心花花衫襯埋條花花LACE袑,即刻女人哂~HAHA 


咁女人既時候,我都拎番個成熟少少的手袋

其實人仔細細既我地,真係唔好拎好大好長既袋,俾人望落去好奇怪架~
呢個手提袋其實可以放得落A4 SIZE 架
但佢本身係短身,只係橫D同濶D,咁就裝到野之餘又唔會覺得很大舊,好論盡啦~

好多人買手袋,襯物都鐘意名牌
其實當名牌袋全街都係一式一樣,仲要好多蝗虫同你揹住同一個袋時 
(佢地最鐘意斜揹放係前面,個條帶唔知點解要勁長~)
不如去買多個唔同款,又精緻的袋替換下

又或者你戴緊個副GUCCI眼鏡同隔離阿大媽的A貨係一樣既時候
我會寧願戴番D有個性的小品牌設計~

其實除左幾個大品牌外,有好多外國小品牌ACCESSORIES 既質量同款式都OK架
而且最重要係價錢大眾化

就好似我上面既手袋同眼鏡,都係ZALORA 買,話哂都係外國牌子,只是百幾蚊至幾百蚊度~
眼鏡仲係幾十蚊架咋,真係旺中都要呢個價架~

記住,貴野未必一定靚,最緊要係適合你自己~

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com
















留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】