《旭茉Jessica》X TW捷榮「夏日花果茶特調工作坊」~

上星期六,同囡囡出席左 

《旭茉Jessica》X TW捷榮
「夏日花果茶特調工作坊」

囡囡見到N班的舊同學,兩個小朋友超興奮的~

選址位於帝京酒店的帝皇庭,有成四圍枱咁多
仲見到好多BLOGGER 朋友~



當然,還有今日的主角~

~捷榮茶作~
相信香港人對捷榮都好熟悉
作為好多大飲食集團的供應商,我地平時都應該飲唔少架啦~
今次捷榮推出左全新的原茶葉茶包,又是另一種體驗~



當然,今日黎得呢度,除左嘆茶外,當然仲有其他野玩啦~
見到一枝枝五顏六色的樽,兩個小朋友都已經按捺不住啦~



捷榮的市場部負責人Ella話俾我地知,原來製茶葉好講究天時和地理兩大因素, 
有分雨前,明前,明後,大家飲開茶都應該略知一二。
而捷榮的茶葉是來自中國的雲南, 由採摘至製茶每一步, 都嚴格講究, 重視品質要求,
捷榮茶作用左HACCP危害分析管理原則, 追源溯始, 飲得安心~


平時飲茶都要求係水滾茶靚,但捷榮茶作的茶包其中一個特點是可以凍飲,
大會邀請左飲品調配師 Ben 教我地用捷榮的茶作配合MONIN 的糖漿
調出三杯充滿夏日氣息的冰涼飲料~


第一杯出場的係
綠野仙踪
呢杯由鐵觀音茶包配合青綠果糖漿的飲品
充滿田園氣息~
捷榮的茶包採用左日本食用級PET物料三角紗茶袋, 同傳統的紙製茶包好唔同
可以讓茶香完全釋放
可以見到茶葉全部都係成塊原片架,同平時濕濕碎碎的茶包好唔同~
建議將茶包放係滾水中泡三分鐘,待茶味完全釋放~
(P.S. 如果水唔夠滾,茶味出唔到之餘仲有D草腥味架,所以記得水溫對泡鐵觀音好重要)

做法係先加入青綠果糖漿 ,再加入茶包同冰,最後放埋青蘋果係面就大功告成架啦~
酸酸甜甜的青蘋果味夾雜鐵觀音的茶香~令成個味道更有層次
真係超簡單,平時出街飲杯呢D特飲起碼 六十幾蚊,家下幾下手勢就搞掂啦~


第二個特飲叫
玫瑰花園
聽個名都知有玫瑰花啦~ 先加入MONIN ROSE的糖漿,加埋捷榮的桂花烏龍茶
同幾朵睇得又飲得的玫瑰乾花,便成了這杯充滿浪漫花香的特飲
估唔到玫瑰及桂花的香味是咁夾,兩者可以同存又唔會搶左對方的風味
真係又玫瑰味,又有桂花味~
當然,餘韻仲有淡淡的烏龍茶味~


桂花烏龍其實係烏龍茶加入桂花,桂花的香味好突出,好似食緊桂花糕咁~XD
係三種茶中香味最濃的~
而烏龍茶的茶味都好甘甜~兩者配合簡直是PERFECT 呀~


最後一杯就是
夏日激情
用上熱情果的糖漿,配合桂花烏龍茶的清香,最後加上幾粒新鮮的熱情果籽
就成就了這杯陽光夏日特飲~
這杯特飲的味道比上面兩杯都要濃烈,甜度亦提升了~配合激情吧~XD


話咁快,三杯咁精緻好味的夏日特飲都完成了~
望到都透心涼呀~



我自己本身都好鐘意飲茶,加上茶味的特飲更合我口味
除了有甜甜的感覺外,還有一份茶味的清香,令成杯飲品的味道更複雜,更有餘韻。
其實除左飲上面的兩款綠茶外,我更愛飲完全發酵的紅茶
普洱茶就是我的至愛~
好多人都話普洱 茶是老人茶因為味濃,又黑~XD
但我就最愛普洱個種溫醇的茶味
佢無綠茶個種清澀,反而有種順滑柔順的口感
當然,我講緊既係好的普洱~XD

捷榮的普洱茶茶色通透,沒有一般廉價普洱茶的苦澀味
而且茶味比另外2款綠茶更快釋放~
唯一是香味稍遜~



今日成日都係花

玩完花茶,我地玩乾花
「Pause Rewind n Fast Forward」
一個以押花為手作的小店
創辦人Polly希望用巧手與心思,將變幻無常生活中或美好或憂傷的時刻,
定格在押花飾物之中,讓珍惜當下的信念得以傳遞。



將每朵花短暫生命變成永恒
將每朵花內的故事流芳百世

見到呢束咁靚的干花,已經覺得好靚。
好似收到花咁開心呀~


POLLY 好有心機咁教大家點樣去整一束屬於自己的乾花~


好耐無做手工的我同囡囡一齊夾手夾腳
整左個花女出黎呀~XD



再次多謝JESSICA的邀請,有機會出席呢個咁好玩的活動~
有得飲,有得玩,仲有個咁靚的花女跟我回家~XD

大家想知多D TW捷榮 的資料,可以瀏覽以下的網站架~


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com




留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】