每朝一杯奶茶,為自己打打氣~Lipton台式奶茶


一杯奶茶,一個菠蘿包已經成為香港人的文化
應該可以列入非物質文化遺產啦~HAHA 


飲得多港產地道奶茶,不如試下近年很流行的台式奶茶~
台式奶茶應該係由珍珠奶茶開始引入香港~
漸漸地出左越黎越來多口味~

不過下下要去買一大杯都唔係咁方便

LIPTON 就新推出左兩款即沖台式奶茶
等大家安坐家中都可以嘆到一杯滿有台灣風味的奶茶~

Lipton
台式凍頂烏龍奶茶

家下每朝返到公司,第一時間就係沖番杯咖啡,奶茶,嘆個靚飽~

呢款烏龍奶茶係我既奶茶首選~


話說,我好少沖即沖奶茶,即沖港式奶茶感覺好奶水FEEL ,茶味又唔夠

不過,如果變成台式奶茶,即刻唔同哂~

而呢款台式凍頂烏龍奶茶是我不停回購的即沖奶茶

一盒有10條的包裝
我一個星期就飲哂架啦


因為無論早餐,LUNCH,甚至夜晚打文我都會沖杯飲,真係好快KO~
P.S. 呢個都係唯一夜晚飲左都仲瞓到既茶類飲品~HAHA 


精選高品質烏龍茶及進口奶源製成的奶茶粉好幼細,一沖即溶


話咁快就沖左一杯有香醇台式烏龍焙香風味的奶茶啦~
口感幼滑細膩,唔會有澀味~
台式奶茶,通常奶味偏重
不過呢款台式烏龍的茶味都好突出~呢個亦是我回購的原因~HAHA 


(溫馨提示,一條奶茶粉唔好加咁多水呀,大約150ML 就可以
好似平時呢D杯,我只係落半杯多少少就夠啦~
太多就令奶茶過淡架~


如果要加冰製成冰奶茶,都要先用熱水沖開左D奶茶粉呀~
水的份量仲要再少,因為冰溶左都溝淡架~


除左台式烏龍
LIPTON推出全新口味
Lipton台式茉香奶茶


精選優質綠茶及進口奶源,以完美比例調配,綠茶甘醇加上茉莉清香,茶香奶滑


同樣是一包十條的長條型包裝~


呢款是綠茶加苿香
一沖開聞到很香的苿香味~
綠茶味反而給比下去了~
色澤方面比起烏龍茶較淺色,因為綠茶嘛~



同樣,苿香奶茶都可以製成冰奶茶架,加幾粒珍珠落去,就變成苿香珍珠奶茶架啦~



依家我係公司,每朝都先嘆番杯奶茶先至開工
為自己打打氣~


Lipton台式凍頂烏龍奶茶
Lipton台式茉香奶茶
19g x 10 HK$ 28.9

各大超級巿場有售。
顧客查詢熱線:2892 3110
Facebook : https://www.facebook.com/liptonhk

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com




留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】