2015秋冬打扮心得

最近入手左個新袋
係今年至興的水桶袋


呢個袋真係一見傾心呀,一黎容量夠大,
同阿囡出街裝哂水呀,外套呀都完全無問題~

二黎有我至愛的 型格DETAIL,  蛇紋配上金屬鏈,包保唔會變C9 LOOK嘛~



連個手挽位都鑲埋金屬鏈架~ 係咪好型呢~XD


呢個袋既牌子係TOPSHOP
我估大家都唔會陌生啦~

其實TOPSHOP 呢個BRAND 我都幾鐘意,
佢既款走歐美型格路線
(我著唔到D韓國可愛短裙呀~T.T) 

同埋佢既價錢都幾REASONABLE
質地又OK

香港冬天唔係太凍,一件皮褸已經頂得順
好似呢件短TOP 的皮褸,用黎襯裙襯牛記都無問題,
價錢都係729 咋~



如果想CAUSAL 少少,可以揀呢D薄身少少既夾棉褸
著起唔會顯得臃腫,仲有少少高腰位,望落隻腳都長D架~ 
最重要係價錢都係 779 咋~


如果要返工款,呢件西裝褸就最啱,中性又型格,霸氣十足
就算好似MODEL咁襯番牛仔都一樣無問題,超百搭~




今年秋冬都開始興番D及膝A LINE裙,特別係呢D STAIN 料的,襯件皮褸就可以變成冬裝
當然,唔想太過強硬,粉紅STAIN 裙都係一個唔錯的選擇~



當然,冬天都有唔係既節日PARTY要去

想低調地性感,可以揀呢款背部中空的連身短裙
外面著件大褸就行得~
TOPSHOP 呢條連身短裙簡單又大方~ 仲可以SHOW 下長腿~
唔係下下低胸DEEP V 先叫性感架~


香港的冬天真係越黎越熱,有時加件長袖外套就夠啦~
長身款外套一直都係我鐘愛的ITEM
矮小的我最鐘意揀七分袖,望落個手腳都修長D
又唔怕隻袖長到鬼 論論盡盡咁~



最近見大小品牌都有流蘇 ITEM 就知今年流蘇會成為大熱。
流蘇可以好型格,又可以好女人,可以低調,亦可以浮誇
唔好以為流蘇款一定好娘~

就好似TOPSHOP呢件加入流蘇的半身長衫,因為以棉質為主,感覺即刻CASUAL 左
襯對懶佬鞋或波鞋就OK
冬天加件短外套,露出底個D流蘇,好似條另類長裙咁,真係好型架~




褲方面,今年冬天喇叭裙又回歸啦~仲要係我最鐘意的小喇叭
TOPSHOP 呢款由膝頭哥開始的小喇叭褲,可以令整個人視覺修長好多
仲可以有修飾大腿的作用~
當然,仲有九分褲可以拉高個人,你唔係唔知呀?



唔少女生著衫都怕HANDLE唔到而選一D深色系
但手袋啦喎,當然可以揀番D COLOURFULD啦~

好多女生其實都鐘意粉紅色,
不過又唔敢著上身喎,揀個粉紅色手袋就最啱啦~
呢款可以側揹同手提的粉紅色小手袋就啱啦~

即刻少女味濃左好多呀~


而另一款我都差D入手既流蘇袋,佢D蘇蘇唔太誇,但又可貼番今季的流蘇熱
款式亦較斯文,返工或者出街都得
最啱一D低調的OL~


其實TOPSHOP 的ACCESSORIES都好出色
除左袋外,仲有呢D咁型的韓版闊邊帽
係咪估佢唔到呢~


TOPSHOP的太陽眼鏡都有好多選擇
最重要係二百零蚊都有一副啦~


無論用色,造形都好OUTSTANDING


戴住佢,離十呎遠都會認得你~
好啱鐘意玩味的朋友~


今年冬天,記得記得一定要入手番對短BOOT呀~
TOPSHOP呢款尖頭短BOOT就好得我歡心

尖頭夠型,個踭夠粗,著住湊女都無有怕


腳位夠貼,無論襯裙,襯褲,襯七分西褲都啱~
絶對是今年的MUST HAVE ITEM AR~

其實當個個都衝哂去韓流既時候,我地都要睇番自己既STYLE 夾唔夾
我自己就反而比較鐘意一D帶有DETAIL 設計的歐美服飾
一黎襯番我既年紀 (都已經唔係十八廿二啦)
二黎呢D款雖然帶有潮流元素,但款式都係大路款
著多兩三季其實都無問題~
當然,想再慳D,不妨上D 時裝網睇下,仲會有優惠價架~ 
咁抵著,買多幾件都無問題啦~


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】