親子蛋糕時間~ President總統牌 X Chef Koo

一早同阿囡講左去整蛋糕,開心左佢好耐

其實我地兩母女都好鐘意去整野食
尤其好鐘意去上D烹飪班,當然係因為阿媽懶啦~XD

今次黎到呢個ChocoKoo Cooking Studio,阿囡見到門口既紅藍白波波已經好興奮
Chef Koo 仲準備左2樣超好味的野
香草朱古力同流心芝士撻
香草朱古力有少少香草的辣味,阿囡聞得唔飲得
不過芝士撻就俾佢KO哂了~ T.T 我食得一啖仔咋~ >< 真係好好味呀~ YUMMY 


其實今日多謝總統牌President 既邀請,可以有機會黎呢度學整蛋糕~
仲可以全程用總統牌的產品黎做CAKE 添~


呢個黎自法國的總統牌,係甜品界中係屬於貴婦級別黎架
法國知名品牌President由創辦人Andre Besnier1933創立,至今擁有超過80年製造奶製產品的經驗及知識。1968年,一系列的President品牌產品成功在市場上推出及銷售,而且成為President Camembert中的皇牌產品。全球所有高級大廚都採用

President的業務迅速1979年開始,各款芝士、牛油、忌廉及牛奶產品在國際市場上相繼推出,至今已超過300種產品,於全球145個國家均有銷售點,並保證所有產品均由法國生產。
平時整蛋糕既鋪頭真係好少會咁揼本用總統牌既產品整CAKE俾你架~ XD 

今日我地就全部都用PRESIDENT 總統牌產品去整一個貴婦CAKE~

香草馬斯卡忌廉蛋糕

去COOKING STUDIO 的好處當然是有人準備哂所有材料啦~XD


當然,仲有咁型仔的CHEF KOO 一步一步咁教我地
係 CHEF KOO 頭頂有塊鏡反射,幾遠都睇到佢點整,好有HEART的設計~


起動啦~

首先將D蛋黃加入沙糖搞到溶哂,再加入牛奶
之後煮幾煮再加入魚膠片搞勻就放涼待用~

今次用既牛奶 Lactel 全脂牛奶~
奶味超香,超濃,尤其滾熱個下真係奶香處處呀~阿囡話佢好想飲~XD


係D 奶漿放涼既時候
我地就去整個餅底啦~
餅底當然都係專人準備好了~XD
我地就搽上CHEF KOO 之前整好的芒果黃梅醬,總共要整兩層~


而放涼左既奶漿要MIX埋 PRESIDENT 的攪用忌廉
呢隻攪用忌廉產自法國諾曼第的中心地區,選用多款最優質牛奶混合而成,含脂量達到35.1%,幼滑口感,質感挺身、溶化緩慢,除左用黎整蛋糕,仲適合用來製作幼滑醬汁

將呢個混合物倒落個餅底度直至完全覆蓋就OK~


使唔使咁多人黎倒呀~XD 

搞耐咁耐,其實只係搞左個底妝咋~XD

我地仲未執好D眼耳口鼻呀~XD
執好見人既眼耳口鼻,當然就用President新推出的

擠花忌廉
WHIPPING CREAM IN SPRAY


好記得以前跟阿爸學整蛋糕 (我老豆係大廚黎架~XD) 
最怕就係打起D忌廉 (個個年代無電動野,咩都手動啦)
打左大半個鐘,D 忌廉都唔識企係度既~@@手軟啦大佬~

呢隻擠花忌廉就完全秒速解決左呢個難題
因為佢係即噴即用,唔使打,唔使搞~
而且佢係用純忌廉製成,不含植物油,口感幼滑,健康唔肥膩~

阿囡今日件衫同枝CREAM真係好鬼襯XD ~ 搞到佢都成枝CREAM咁~HAHA


將CREAM 唧出黎係咁易搞幾下就可以放係蛋糕面,再拎去雪啦~ 

到左阿囡超開心的環節,唧朱古力花~
一路食一路唧,成日話斷左又食埋~@@
未食蛋糕都食飽朱古力啦囡~


雪左一個鐘 (Chef Koo 個超勁雪櫃雪一個鐘就有四個鐘既效果架) 
就去噴番D胭脂先~
見阿Chef Koo 好鬼易,我又試左幾下,點知原來好鬼難控制架~
大力少少又噴到D CREAM 走哂位
細力D又無野出~@@ 


加番D朱古力裝飾,我地2母女既製成品出現啦~ YEAH YEAH YEAH~


雖然唔係話好靚,不過飽含左我兩母女既心血,幾核突都覺得靚啦~

今次真係好多謝 PRESIDENT 總統牌既邀請
令我地有一個咁開心既夜晚

仲要多謝PRESIDENT 的禮物
呢枝唧唧CREAM 解決左阿囡扭計唔肯食生果既問題~
事關佢已經識得自己去攞枝CREAM 沾生果食,仲不知食得幾滋味添~XD 
轉個頭已經食哂成碗蘋果條,我得番一條咋陰公~
呢隻唧唧CREAM 的CREAM味唔太甜,亦無平時忌廉的油膩感(因為無加植物油)
用黎配生果食真係幾夾,唔怪得個衰女咁鐘意食


其實呢隻CREAM仲可以配班戟、咖啡雪糕....................(唔好俾阿囡知~@@!)

再次多謝PRÉSIDENT及Chef Koo 

President 各大銷售點
惠康 /百佳 /一田 /Uny /Aeon /City Super /Apita /Piago /Market Place

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com




留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】