抵食超值商場食肆~Cambo ขุนทอง

每次黎THE ONE 既 Cambo ขุนทอง  都座無虛席,大排長龍
打電話黎BOOK 都會FULL, 要WALK IN~


其實我都明,咁既價錢係TST 商場真係唔多~食一個海南雞飯都係62, 真係茶記都要咁既價~ 

今日老公放假,同佢黎試下我之前食過既大蜆煲~

坐底阿囡係咁叫肚餓,即刻整個炒野佢頂下肚先~
呢個豬頸肉乾炒河粉就最啱,因為唔辣~XD  (有濕炒/乾炒兩款揀) ~


阿囡最愛食肉,個豬頸肉好淋好香,最啱佢~ 炒野黎講佢真係少油,唔會食到好油膩~
D河粉炒得有D碎,對小朋友就啱,唔使剪XD~
不過味道偏濃,食多幾啖會覺得有D咸啦~


又到我至愛的泰式明爐大蜆煲啦~
呢個煲真係好好味~芹菜蒜仔加埋D辣味,清清辣辣~
加埋D勁索味既粉絲~ 越煮越辣,越辣越想食


D蜆真係隻隻都手掌咁大架~


不過今次唔知係咪個火太弱,煮左半個鐘煮到無火,之後再換火先滾起
搞到D蜆熟過頭,無咁鮮甜添
同埋D粉絲因為滖得唔夠耐,有少少硬~
建議大家食個時要不停咁望下個火,同埋D蜆唔好滾咁耐~

單叫一個炸物都58,叫一個拼盤先98 真係好似抵好多
不過原來個細拼盤係唔包鳯爪~>< 個MENU 無寫, 張圖又有喎~>< 有少少被騙~


不過整個拼盤食物水準都唔錯~ 個蝦餅外皮炸得好鬆化,蝦膠好有蝦味~ 
個魚餅好香黃姜粉同香料味,不過阿囡食唔到,話辣~

個香草雞 比想像中好好多,以前食好多都係炸到成舊黑色,干爭爭,我已經無食香草雞好耐~
但呢個竟然係好淋香,啖啖雞肉~阿囡超愛~
佢話呢個係糉黎~XD

唯一係個蝦春卷 D皮有D硬,隻蝦無咩味,唯一補救方法係沾上附送既2個醬~一個少辣一個甜,補番少少分~

話說我自己叫餸,好少食泰式肉碎,因為好多時D肉碎都炒到好干,成粒肉粒死死硬硬咁~
不過尼個肉碎又真係有D意外驚喜~


肉碎D肉真係FEEL到係肉黎,唔係嚡到鬼好似肉干粒,仲加入左唔少香葉入去,又香又辣~ 
附送既菜籃仲有新鮮豆角,加埋一齊食,好爽脆~
(唔食得辣人仕要慎選)


阿囡食左個魚餅話辣,叫左個三色冰~ 少冰
椰奶底夠濃,最重要係少冰都唔太甜,好啱我地口味~


驚老公唔飽,又叫多泰式炒金邊粉~
呢度既金邊粉好煙UN, 質素好過河粉~起碼唔係碎哂~
粉中間有一大PAT 茄汁,記得撈勻先好食~成碟酸酸甜甜好開胃~~


因為太多野,呢碟我最後打左包,第日LUNCH 叮番,D粉依然有勁,唔會淋哂一PAT野~
隔日食都仲咁惹味~

食完後,老公都讚呢度價錢公道,食物水準唔錯~ (好少可呀~XD) 

Cambo ขุนทอง 
尖沙咀彌敦道100號The ONE 4樓L403舖


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】