挑戰家居零異味?! 香必飄清新噴霧系列

對於氣味,我是極度敏感的~
我好鐘意間屋成日都香噴噴
但我都係人黎,都要生活,有生活就會有異味
好似廚房味/鞋櫃味/未乾既衫既噏味,混埋一齊
加埋最近又成日落雨,成間屋都一陣唔知咩味呀~@@

好彩最近入手左2枝

香必飄清新噴霧 

清新噴霧共有5種味道
我就揀左 linen & Sky 同我至愛的LAVENDER 薰衣草~

好多人都話,用D香氣黎遮蓋臭味,只係自欺欺人咋~ 
但香必飄香必飄清新噴霧就唔係用掩蓋的方法, 而是利用分解法
利用獨有嘅「水解淨味技術」,能夠捕捉異味分子並將佢哋分解成水分子,達到真正除臭的效果,
再加上獨有嘅高品質香水,散發淡香同保持空氣清新就話都無咁易啦! 😃





一枝香必飄清新噴霧都好大枝,有275g~只係HKD 45.9 


按壓噴嘴,好易用
輕輕力就可以按到~ 小朋友都按到架
****當然要係成人陪同下使用啦****


而佢既噴嘴亦特細,噴出黎可以做到霧化效果,唔會整到屋企濕哂~


呢款藍色的,就係純淨亞麻味
味道清新香甜! 


我就鐘意用佢黎噴下廚房 (當然,要遠離食物器皿同蓋好食物先好噴呀) 


另一款就係舒緩薰衣
有我最愛的薰衣草味


好多人都怕呢d清新噴霧會唔會對家下的小朋友或寵物有害
其實香必飄清新噴霧使用 100%天然氣體(氮氣)推動,成分同空氣近似
(空氣中的 80%是氮氣),有小朋友或有寵物都可安心使用呀~


香必飄清新噴霧仲係一種高效空氣清新除臭劑,只要噴幾下,鞋櫃的異味就可以瞬間消除 ~

仲散發出淡淡的薰衣草香味添~ 


最好是佢既香味唔係好濃烈個種,每次去完便便,再噴噴
成個廁所即刻香番哂
下一個再入去時就唔使要聞住難聞既氣味啦~ 


最近頻頻落雨,就算個廳都成日彌漫住一陣噏 味~
尤其係出左成日街,門同窗都關住哂
一返黎屋企開門個下,真係好大陣味架


呢個時候,阿囡就會識攞隻香必飄清新噴霧出黎噴噴
(記得噴既時候要垂直個瓶身呀) 



平時係屋企,我都會點下香薰
但香薰機既範圍有限,好多時都只局限係少少既地方
而且出街又唔可以長開~ 回到家,又要開一段時間先至發揮到功效~ 
用呢款香必飄清新噴霧,就可以快速消除左屋入面既異味
唔使下下捱臭味了~



以上產品由P&G 提供


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】