土耳其 x 貓 的異國國度

係旺角的女人街唐樓上,充滿住好多異國風情
但大家未上過去,又未必敢上去睇

今日我就帶大家上去睇下呢間咁有特色的土耳其餐廳~

COFFEE ON THE SAND


係樓下已經見到好多好有有特色的POSTER 同招牌~ 

原來呢度仲係一間土耳其糖專門店黎~ 


一開門就見到呢個咁得意既牌~ 


下次情人節不妨諗諗佢,唔使下下送朱古力咁悶囉~

餐廳係唐樓內,有D家居佈置既感覺
但睇得出店主都好有心,放左好多得意既佈置係度~


就連椅櫈,都套上了好有異國色彩的花布~ 

呢度,其實都幾文青FEEL~~ 唔似想像中既土耳其餐廳~ HAHA


咁土耳其的特色就點會有D既
好似呢D SIRMA 飲品啦~同埋咖啡杯,都係土耳其特產黎架~


仲有好多貓貓陪你一齊食野架, 貓貓都係短毛貓黎,好得意~
貓貓唔怕人,自由自在咁係餐廳度行黎行去,食野,瞓覺,好寫意的~
你想同佢玩?無問題,不過要有愛護之心
佢食緊野,瞓緊就唔好搞佢啦~ 


至於呢架咁有特色的車仔,其實做咩呢?


原來,佢係用黎煮土耳其咖啡架~ HAHA 

將咖啡放係特制既土耳其咖啡壺度,放係預熱左既沙度不停咁轉


去片~ 



成間餐廳都充斥住咖啡既香氣~ 

朋友的東歐鮮奶玫瑰咖啡就係咁煮左出黎啦~ 
但原來煮好既咖啡本身已經有甜味
仲有玫瑰的香味~玫瑰味好突出,配合埋咖啡既香氣,很特別
如果喜愛玫瑰味的朋友一定會瘋狂愛上


呢度既食物有散叫,但亦有SET~ 



我地對土耳其食物唔太熟
於是叫待應姐姐(佢識講廣東話的)幫我地點左幾個餸~

呢個應該係東歐田園沙律
主要有生菜、蕃茄、青瓜為主


開始以為黑色一粒粒係黑椒,原來唔係,係一D香草咁
不過味道唔太濃烈~
沙律本身有D酸酸檸檬汁係底,又有少少咸咸地咁~好清新開胃的一度前菜~

秘製招牌烤雞配飯


脾位同翼位都烤得好滑,係胸位有DD 嚡
雞皮很香口,而且雞仔細細,無咩膏,連皮食先正架~

飯同我地平時食開既米飯一樣的~
混有好多秘製汁,個汁好惹味,好送飯呀~ 


土耳其的餸,都會有跟呢個乳酪的,乳酪本身其實好淡味,唔是平時食開超市個種


東歐牛肉腸脆脆薄餅


呢個薄餅同我地平時食既都差唔多喎~
底係好薄的,邊很脆
只係上面的腸不是豬肉,改成了牛肉~(好似第一次食牛肉腸)
芝士味一樣很濃的~ 
不過記得要快食,個底因為薄底,會好快淋的~ 

再來呢個飯後甜品
土耳其開心果酥餅 加雪糕

那個土耳其的開心果酥餅真係很有特色
很甜的,就像含一口砂糖一樣
要混和著雪糕一起食呀~ 
(不過,我覺得土耳其的食物就係這樣呀) 

因為囡囡的關係,我點了一個朱古力伯爵茶
叫了少冰


的確冰少得可憐~ 感覺很水汪汪的樣子
可以的話,還是喝咖啡比較正宗~  

呢度仲有土耳其咖啡粉賣架
大家有興趣可以買D回家試下自己沖~


唔知店主有冇改食過D食物,我覺得土耳其的食物都好易接受
同平時食開既野都差唔多~
只係價錢都幾進取下,無想像中咁抵~ 
不過物離鄉貴嘛~ 

下次想試下新野,可以考慮下去呢間咁有特色的土耳其餐廳~
(呢度會有人包場架,去之前記得打個電話問問呀) 

Coffee on the Sand
旺角通菜街9-15號1樓A室
電話號碼 : 6800 7776 (WhatsApp)


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com





留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】