泰式火鍋放題~扇火鍋 Shabu SEN

開在官塘OPC的扇火鍋,我也是老顧客了


這裏除了平時一大鍋的打邊爐外,還有一人一鍋
每人都可以食到自己喜愛的火鍋湯底

價錢呢,就跟肉質素而定
由169-279/位都有,豐儉由人呢~


至於小童價呢,就睇呢個尺啦~  


呢度座位都幾寬闊,仲有一排卡位


如果係2人,仲有呢D一塊塊板隔住,增加私隱度~


雖然係老顧客,但都有新驚喜
就係新出的泰式湯底
只要惠顧 HKD 199 以上的套餐就有得揀


新野,當然要試試佢,再加上我最愛的日式傳統壽喜燒鍋湯底, PERFECT 啦~ 


冬蔭公湯底好多料,仲有一隻大蝦
湯底幾清新,辣味唔勁,好大眾化,平時少食辣的媽媽都食到無問題

壽喜鍋就係甜甜的味道,用黎淥牛肉就最夾~ 

肉的話,我地有3個人,可以每人揀一款
我地個餐係澳洲穀飼牛,仲有牛舌,黑毛豬

穀飼牛非常嫩滑,肥瘦適中
而且仲要係無激素同抗生素,最啱女女食~

豬肉亦很嫩滑,一D都唔嚡
牛舌雖然薄切,但依然KEEP到爽口~

肉的話更可以無限ORDER的~ 食完就可以叫待應添加

除左主菜的牛,呢度仲有多款火鍋配料都係任食任拎
每人有一隻碟,用黎裝火鍋料~
火鍋料基本上都幾新鮮,亦有好多款不同款式~


尤其少見係有羽衣甘藍呢~


 呢度既拉麵係我女最愛,每次黎都要食一碗先~ 


而針對今次既泰式火鍋,仲特別推出左青木瓜絲和通菜
不得不讚個通菜,非常嫩,配搭冬蔭公湯底一流呀~ 
我食左2碟菜都不止呢~


仲有呢D泰式茄子,都係平時無架~ 同冬蔭公湯底同食,吸哂D湯底精華,非常惹味~



除左食物任食,呢度既飲品都係任飲,款式仲多到不得了~ 


泰式湯底仲有泰象啤可以任飲添
今日又老又嫩,唔啤酒啦
飲呢個泰式湯底送的青檸梳打
成條筷子的,其實係香茅黎,可以用黎督檸檬,又有香茅味,一舉2得喎~


最後,必定要留肚食呢個乳酪雪糕呀
乳酪味超濃的,甜甜酸酸,非常好味,唔係度度有得食架~



扇火鍋 
Shabu SEN
觀塘觀塘道414號1亞太中心2樓205號舖


文章只屬個人意見,效果因人而異,只供參考
如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com






留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】