新式概念 x 傳統美食 - 四季文昌

秋風起,又到大閘蟹和打邊爐的好日子
更是我的大日子,生日呢~XD 
朋友帶我黎呢度,可以一次過滿足3個願望的地方~ 
大閘蟹,打邊爐,慶生~ 

我係咪去錯地方?點解好似去左圖書館架?


呢度真係好多打咭點,迸棄了傳統火鍋的裝修格調,變得年輕化


除左裝修特別外,呢度仲超級大呀,有2個大廳
而且樓底夠高,打邊爐唔怕會煙霧迷漫啦~


每一個角落設計都花左唔少心思
夠新式之餘又提醒番大家餐廳的特色。


雀籠燈,令人諗起十二爺的紈絝氣呢~XD 


一入門口就有成排的大閘蟹等緊我
呢D唔係來自問題多多的大陸蟹,而係來自日本呀~
第一次聽日本都有大閘蟹,感覺,好KAWAI 呢~XD 


平時蒸蟹都係用紫蘇葉多,但呢度仲有其他創新選擇
包括菊花,龍井和薰衣草~ 愛嚐新的我真係款款都想試呀~


精緻的碗筷隔離,有一粒花生,剝花生應該係海南人的嗜好吧~


每人都有一盤預設的醬油,唔似廣東式既自己混醬
左手邊似係加入左雞湯而成的醬油,有少少油膩感
中間類似食泰式海南雞的醬,味道不錯, 配雞同食很能提升雞味~
右邊就係普通豉油,可以自己加入配料


配料有呢D,一堆的係姜蓉,但有D薄荷味,唔太食得慣~


呢度係文昌雞出名,所以先要一個雞煲呀
記得廣州也有條文昌街,專食文昌雞,遠近馳名
依家,文昌雞威到黎到香港啦~


成隻雞加椰子,放入煲內大火滾
滾多久?我地不知,交給這個沙漏吧~XD 


這個時候,先來個飲品潤一潤喉
這樣喝椰子沙冰,還是第一次呢~ 

沙冰很幼滑,椰子味很香,不太甜,非常適合打邊燼伴喝呢~


朋友的菠蘿沙冰,賣相同樣精美,很有熱帶風情
這個菠蘿沙冰,甜中帶少少酸,很開胃~


今天的前菜,就係這個來自日本的大閘蟹呀~
蟹約3-4兩~ 蟹身帶有光澤,肚皮也是白白淨淨的~

這個龍井蒸,真的跟隨龍井葉上呢~ 
入口時真的有點點茶味呢~


朋友的菊花蒸,配上幾片菊葉,頓添雅興


3款蟹都係蟹乸,在這個九月時節來說,蟹膏也不算少了
膏香未算很濃,十月打後應該更美味~


KO 了大閘蟹,雞煲也好了~
先來一口椰子煲雞湯,清甜得很呢~ 
雞肉嫩滑不說,就看那層雞皮,沒有肥膏之餘還超級爽口
海南文昌雞果然有料到~ 



雞煲食完,雞湯還可來打邊爐呢ق

餃子,一看都知係自家製的
還像剛包好便送出來的樣子呢~ 
每隻都塞得滿滿的,
韮菜餃的韮菜佔了九成,非常合我呢個韮菜控


蟹粉鮮蝦水餸, 滿滿的蟹粉,新蝦爽口彈牙
不用再點其他醬料已很美味~


打邊爐又點可以無牛呢?
再來這個就四季牛肉拼盤
包括有手切安格斯牛頸脊,A4和牛肉眼, 黑安格斯牛小排,牛舌粒,生舌長切,牛柳粒

牛舌粒超爽的說
牛小排很淋淰
A4和牛肉眼入口即溶
安格斯牛頸脊很濃的牛味~
整個牛拼盤都非常吸引~


日本直送野菜籃
每棵菜都新嫩脆綠,雖然很飽,但我們都把這個給KO了 


海膽蟹粉煲仔飯

超大一窩,金金黄黃的,很有遍地黃金的好意頭
海膽和蟹粉已混合在一起,分不清你我
但入口仍會食到甘甜的海膽味


是夜真的非常滿足,不僅能食到來自日本的大閘蟹
也食到了爽脆嫩滑的海南雞
最開心,還是你們的心意呢~


四季文昌 
Coco Kitchen
旺角荔枝角道33號百匯軒地下及1樓全層

文章只屬個人意見,效果因人而異,只供參考


如要聯絡本人,請電郵至 smonkichi@hotmail.com

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】