每餐2粒,幫你吸走脂肪垃圾~ 吸脂瘦

話說有日放工搭巴士
有個好心人想讓位俾我坐,因為佢以為我有左,我唯有示意SAY NO~ 
個一刻大家都好尷尬~
我望住個突左出黎既肚腩,真係唔知好嬲定好笑

經過歲月嘅洗禮,新陳代謝已經冇以前咁快~
好多人都會同我一樣,開始時都唔係肥,但會不知不覺間放任左而不自知
到真係醒覺個日,可能已經太遲了~ 

但唔食2餐就可以瘦返?簡直係妄想!

拿拿臨要管理下自己的身體啦~

健寧系列
Chitosan Max 
吸脂瘦


吸脂瘦以海洋甲殼類動物骨骼內常見的甲殼素(殼聚醣)為主
甲殼素不能被人體消化,普通甲殼素可吸附油脂,
而採用高密度甲殼素的吸脂瘦更使油脂吸附能力加倍,並將之排出體外,
從而有效地幫助控制體重及清除血液中的垃圾。


吸脂瘦為市面上少有的高密度甲殼素產品,比市面一般甲殼素吸脂能力高出一倍
可有助降低吸收膳食脂肪,減少積聚。被吸附的脂肪與垃圾可經腸道排走
從而有效地幫助控制體重及清除血液中嘅垃圾


此產品或有助於穩定血脂/膽固醇,適合關注血脂/膽固醇的人士服用。


每餐之前食2粒,並且飲上兩2杯水,就可以幫助吸收膳食脂肪,減少積聚

食左大半樽,無咩任何不良反應,亦無肚屙肚痛
最明顯係感覺肚仔無咁漲,平伏左唔少
雖然無特別上磅,但感覺整個人都輕鬆左不少~ 



放定一樽係公司,隨時遇上無法拒絕嘅飯局、俾面派對前打定底,就唔使再驚啦!

產品資料及網上訂購

GENNING 健靈


是次產品由品牌提供
如對產品有任何疑問,可直接聯絡品牌查詢
文章只屬個人意見,效果因人而異,只供參考
如要聯絡本人,請電郵至 smonkichi@hotmail.com

Blog Link : The Ztyle *   She.com *  Cosmo  *  Elle  * U Beauty *  Beauty Exchange * Beautylife

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】