官塘的古早味~ 龍鳯號

之前到這個商場食晩飯,見到呢間裝修咁別緻的鋪頭
已經決定要黎試一試

今晚難得有空,就和媽媽,女女一齊黎試下


店名叫龍鳳號,很中菜的感覺,但其實係食台菜的~


不單外面裝修特別,裏面也一樣很有心思



處處都滲透著農家風味,身在其中,感覺好似遠離香港,去左台南咁~ 


呢間主打係台灣菜,還要係懷舊個隻~
我自己本身就很愛台菜,不單價錢便宜,味道也合胃口~!

這裏的台菜選擇不少
而且很多對我來說都係平時少見的

例如這裏的黑白切 係新鮮直送黑毛豬的各部份
有豬心,嘴邊肉,豬脆管,豬心等等,對呢D食材有興趣的朋友真係要黎試試~

此外,當然仲有台灣地道的街邊小食,例如鴨舌,台式香腸,刈包


飲品方面都好有自家特色,有台灣古早味熱飲/凍飲,台灣啤同手工啤

我就叫左呢款古早味的台式凍飲 
屏東柑桔檸檬
比平時的柑桔檸檬味道更濃香


呢度最出名的,就係呢個古早味

其實咩叫古早味?我都疑惑左好耐
上網話古早味即係令人懷念的味道喎~XD 


以魯肉飯作主打,細緻咁分為魯肉飯同肉燥飯
而我就揀左有成舊肉既魯肉飯


平時的魯肉飯都係細細地一碗
這家既份量很多,有平時既一碗半~
魯肉飯的汁很多,味也很濃郁,好好送飯
魯肉就比較淋,無乜O趙 口~ 食左成舊肉都唔太覺咁~ 
我鐘意佢比平時的魯肉飯少油,唔會食到成口油淋淋
配上了台灣的珍珠米同食,連平時少食飯的我都可以KO 一碗


比起魯肉飯,大腸麵線的味道反而顯得較清淡,仲食到豬腸的味道。
最愛麵線的滑滑口感,但又不會糊口


宜蘭蒽肉煎餅
本黎想叫刈包,但呢個未試過,當然要試試~


外皮煎得很香脆,入面有滿滿的蒽,非常新鮮口感的一款煎餅,推介呢~


台式滷水拼盤

拼盤有豆腐/豬腸/豬耳/滷蛋
台式的滷水無廣東滷水咁濃味
看似啡啡黃黃的,但唔會太咸
我就鐘意食豬耳,女就鐘意個隻蛋啦
不過整體感覺無廣東滷水的香氣~ 


台式,甜品當然要來個冰
呢個冰真係超級大碗 ,可自選2款配料
選了地瓜粉圓和粉圓,地瓜圓很QQ的,也有很濃的地瓜味
可惜感覺很少,只有幾粒
黑糖汁味道不錯,份量超級大碗,3個人都食唔哂~HAHA
早知一早叫定,一路食飯一路當水飲啦


整體感覺係店主很有心努力營造那種古早味
其實我也不知真正的古早味是怎樣呢~
但整體感覺就係不過不失,沒有很大驚喜,也不至於太差~

龍鳯號 
觀塘駿業街56號中海日升中心2樓B號舖

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

Blog Link : The Ztyle *   She.com *  Cosmo  *  Elle  * U Beauty *  Beauty Exchange * Beautylife

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】