創自1935年既歐洲品牌~Arcancil Paris


每次行入D 化妝品鋪頭, 都會見到好多唔同牌子既EYELINER 
D色又好靚, 但未必是我地熟識既牌子, 都唔知買唔買好~

今日我就幫大家測試下一隻係卓悅有售既EYE LINER ~

Arcancil Paris 
魔幻魅影防水眼線筆
Star liner
Waterproof eyeliner pencil


Arcancil Paris 呢個牌子對我黎講都幾陌生,但原來呢個牌子創建於1935年~

由一個化學師, 一個調色師 2兄弟一齊創立~

品牌最初推出既睫毛膏同眼線筆成為炙手可熱既產品~
依家, 係全世界25個國家都有發售~

唔講唔知,因為Arcancil Paris 係2007年推出左Khôl Kajal呢個系列既妝品
因此亦開創左SMOKEY EYE 呢個化妝潮流~

由此可見,Arancil Paris 係眼妝方面特別出色

今次, 我就試用左佢既EYE LINER~ STAR LINER 


呢隻係CRAYON 質地既EYE LINER,  是我個人特別鐘意用既EYE LINE質地~

不過鉛筆狀要刨,唔係扭出黎既~

筆頭亦軟堅適中,無話一畫就爛~


我今次揀左呢左綠綠藍藍既503 BLUE MOON 色,  一直都好鐘意呢D綠綠藍藍
不過SALES 哥哥好似唔係好信, 問左我2次係咪要呢隻色~HAHA~


因為Star liner 有成24隻色~

而且D顏色仲好濃郁同好SHARP 


其實呢, 我真係好想全部都攞哂返屋企架~HAHA


而且EYE LINER 仲有啞色,閃粉各種唔同質感,顏色揀架~


呢隻EYE LINER 係WATERPROOF , 而且防水配方使妆容超长持久

我係鋪頭試上手, 一路搭車返到屋企, 手上既眼線都KEEP 到無甩色~


就算返屋企係水喉頭下沖水後, 都仍然健在無甩到~
啡色個條係我用手捽到散左, 但都唔甩~@@

有日睇到篇文敎,想試EYELINER, 唔好剩係畫直線,因為我地隻眼唔係直架嘛~

睇下用EYELINER 寫出黎既字
係開筆有少少未順~
寫落之後就好順啦~
唔單止順滑易寫, 大家可以留意下D轉彎位 係好順架~
而且寫一筆就出到咁濃郁既色, 出色度爆燈~



開始試上眼啦~
畫眼線,建議由眼尾部份開始畫
因為一落筆個下一定係最重手, 眼頭位太重手就唔好睇啦~
由眼尾再向眼頭慢慢向前畫到眼頭~
咁就完成一條眼線架啦~


當然, 就咁畫一條眼線未必畫得好順好靚~
而且成條線咁都好唔自然~
呢個時候,就要用眼線掃啦~


趁眼線未干時要快手將佢BLEND 開~
好易就變成一個漸變既眼影啦~


不過呢,我會加番一條黑色既內眼線,令到整個眼部更有神~


因為眼影好SHARP, 所以, 我會加上由卓悅獨家發售既 WOW WOW LIP GLOSS~
呢隻LIP GLOSS 既色好淡, 但內暗少少既銀閃粉,令到個嘴好立體, 好適合淡妝或唔想搶眼妝個時用~


就係咁, 一個超快手同簡單既妝就搞掂啦~

只要簡單幾筆,成個人都精神哂~
呢隻503 感覺較型格,唔會太過少女風,好啱我呢D熟女~


玩左成日返屋企,條眼線都依然健在
而且無溶到落眼肚~ 讚呀~


雖然佢咁堅固,但只要用番卸眼妝既眼部卸妝水一抺就甩哂啦~
絕對唔怕會整傷皮膚~
呢個都係我鐘意用CRAYON 既原因,易出色但又易卸~


其實呢枝EYE LINER 又唔算好平,特價左都要75蚊 (原價過百架) 
不過比起好多所謂香港名牌子, 佢真係唔輸蝕~
防水度好好~個妝KEEP 到成日都唔甩~真係好堅~~

最重要係Arcancil Paris 的所有產品都符合歐盟的法律法規,更承諾不在任何動物身上做產品測試。 
不含香精。而且全部通过眼科安全測試
用得安心又放心~


下次搵到荀野再同大家分享啦~


以上產品由卓悅提供~

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com
Blog Link :The Ztyle  Beauty Qooza She.com U Beauty Beautylife Blogspot BE 








留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】