我的第一個3CE~ 果然名不虛傳呀~


3 Conccept Eyes. 一個最近在彩妝界好流行的品牌~
可惜一直都未有機會試用~

早前啱自己入手左隻黑色,
咁啱又留意到www.CosmeGo.com 有很多3CE 的產品~ 顏色多,價錢又平~
仲諗住入手多幾隻色~ 點知已收到PR寄來的2種色,世事真係神奇呀~
一係就無, ,一係就多到打孖黎`XD


呢3隻係單色的眼影~每隻色除左有個型格既黑色盒外~
內裏都貼上了安全封條,唔怕用舊貨~



第一隻試既色好閃令令, 淡淡既閃粉紅~叫 SPARKING


 名叫 SPARKING, 顧名思義即係閃閃令~


可以作為光影粉用~ 亦可以作為最後既眼影, 輕輕掃上一層做highlight
用係眉骨位, 鼻樑位等做highlight 都OK ~
或者好似全智賢咁掃係鎖骨位都一樣都咁正架~HAHA


今次我就用佢黎做眼底色~
用手指畫係眼窩位
顏色同係盒度差唔多,只係淡淡既淺粉紅,
不過, 好SHINE~ (相機會食色同食閃~ ><) 


第二隻色係偏橙紅色~


名叫 STAR SEED , 屬於暖色系, 我都幾鐘意呢D橙橙紅紅色, 感覺型格D ~


搽上手既色比係盒度淺少許,無咁SHARP, 但閃度都係爆燈的~


今次我會將佢搽係雙眼線位~, 
可能有左SPARKING 既打底, 上眼後既色比搽係手 較顯色呀~
所以, 搽眼影記得要打底呀~


最後, 到我既ROCK STAR 出場~


佢係黑色中帶閃粉的~


其實呢盒ROCK STAR,  我係用黎..........做眼線的~
所以, 你都見好快已有凹位 啦~XD (真係次次搽眼影都要用佢, 出場度極高~
因為黑色, 所以 出色好勁架, 搽少少已經好現~



搽眼影呢, 當然又要用我既法寶, 眼線掃~
真係無左佢唔得架~ ><


只要係眼線位搽上一條眼線, 又快又方便~!
唔單止連 睫毛間既窿窿都極速填哂, 而且仲可以BLEND 開少少, 令眼妝更自然~


係咪快捷又方便呢~ 

其實, 化妝品都會因應我地既膚色, 膚質而每人略有不同~
睇下我試係手臂上既眼影, 明顯 顯色度高好多~
因為手內側既皮膚較手背白呀~



估唔到, 3CE 既眼影防水度都唔錯~
係水喉狂沖下, 都仲KEEP到唔會溶到一PAT 野咁~


而且清洗都好易,用D 泡泡潔面一抹已經可以KO 哂佢啦~



不過, 唔知係咪我係用掃白痴~
用手搽上去既眼影顏色較實, 亦都較出色~
反之, 用掃既色就鬆散D, 同埋淺色D ~
如果想要自然效果, 可以用掃, 如果想D色顯D, 就要用手指啦~


同埋, 因為D眼影好多閃粉, 所以難免係上粉時都要有飛粉既現象
所以上眼影時記得要用紙巾遮一遮呀~

3CE 的眼影果然名不虛傳
唔單止色多, 色靚~
而且上色都好易~(用手就得啦~HAHA) 


睇黎, 遲D我既化妝箱會越多越多色啦~

不過, 其實鐘意咪買囉~
因為依家係COSMEGO.COM, 所有 3CE 都有八折
計番都係62蚊一個色, 買多多都無有怕~HAHA


買得多,仲有機會攞到一SET 六件既3CE 產品架~



唔想買,不如去參加COSMO.GO 既3CE GIVEAWAY 啦~


由7月1日到30日, 只要自拍一張你同最鐘意既3CE 產品放係COSMO GO 既FACEBOOK

就有機會攞到300蚊CASH COUPON 買3CE 既產品啦~

快D 去COSMO.GO 入手啦~

以上產品由COSMO.GO 提供~

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com
Blog Link :The Ztyle  Beauty Qooza She.com U Beauty Beautylife Blogspot BE






留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】