親子快閃台中3日遊 - Day 1

朋友報料HK EXPRESS 有平機票,來回台中 HKD 240 
即刻上網睇啦~其實機票係由最平單程 120,當然靚時間靚日子又貴D啦~
左計右度
一黎有大細四個小朋友,個個都係第一次出門,去3日試下玩囉
二黎住多一日除左多晚酒店五百蚊外,回程機價都貴2百蚊一個,一家3個就6百,即係貴左成千蚊

終於揀左呢個PACKAGE 
6月11日(星期四) 早機 07:40 
6月13日 (星期五) 晚機 20:40

因為七點幾機,即係六點要到機場,我地當然係的士啦~XD 

HK EXPRESS 要坐一程機場接駁車,仲要行到尾尾,所以我地都無時間入去食早餐
係7仔咬個飽就上機啦~


雖然都知平機係無野食,但估唔到真係連一杯水都無~@@ 
不過一家3口通常都安排到有窗口位既~


到步後一出閘口就見到我地預約左既司機
因為有太多小朋友,所以都一早包左2日8人車
台中市內:TWN 5500 
台中去清境:TWN 6500 
問過好多價錢都差唔多,我估都係公價黎~

我地啱啱好一架車~三個家庭 SHARE ,一日都係四百幾蚊,俾佢啦~


有朋友話到台灣本地銀行兌錢會抵D,但因為費事週圍搵,我地都係係香港同台灣機場兌~


第一站
醫肚
上網睇台中機場呢個米糕好出名~
坐車,唔使十分鐘就到~

王塔清水米糕王
台中縣清水區中興街30-1

米糕幾惹味,反而干麵遜色左少少~ 

註:不過呢度因為係好古老既建築,無冷氣架~ @@

食飽飽就起行啦~

第一站,又係好近機場既天馬牧場

天馬牧場
台中市外埔區水美里山腳巷56號

曾經網上見人評語話好細,同埋好臭~ 
不過見佢近近地機場,就去睇睇啦~
呢度要入場卷架,大人 TWN 250, 小童200 

可能我地呢日係平日,去到個牧場都好少人~
雖然天氣好好,太陽高掛,不過因為郊區有D風,都幾舒服~

牧場外面有好多迷你工程車,有D仲畫哂公仔,放哂係度任影~好得意~
上網睇呢D工程車是可以玩架,不過周圍都搵唔到工作人員,唯有影下相算~

小朋友見到呢D車車都好開心,係咁爬上去玩~



正式行入個牧場,見到超多好大隻既動物
呢度有好多款雀仔俾你影相,呢隻就免費既,有D就要收錢
不過都係TWN 20 一次,幾抵玩~

有個女仔抱住呢隻野影相呀,雖然都係TWN 20 一次,但免費我都唔抱呀~

仲要佢咬爛隻臭蛋時,臭到我地即刻四散呀~@@


呢度既動物真係隻隻都好大隻~
駝鳥好大隻~


龜好大隻~(呢隻叫象龜,160歲啦~)


全部都可以零距離接觸佢地架~

呢度仲有得騎馬仔,小朋友騎細馬,大人騎大馬,都係TWN 20一次,抵到無朋友~



不過我騎上去,原來隻馬咁高架,又成日覺得就黎跌,都驚驚地架~XD



係牧場入面搵到呢個真係玩得既剷士機,又係TWN 20一次 (大人小朋友一齊玩都係計一次)
行一個圈,小朋友個個玩到KAKA聲~XD 


呢度最出名就係睇呢D草泥馬,又係零距離架~


呢度仲有個無敵大草原俾D草泥馬,不過佢地去哂遮蔭,成個草原無人,好正呀~


我地去個日係平日,無論玩同睇動物都無人排,真係超爽~

上網睇牧場既餐飲唔太得,我地又有車,於是揀左去呢間~

米夏費德爾 
台中市南屯區永春南路98號

原來西屯區的舊鋪結業了,於是再去新鋪
去呢度係因為有蛋包飯,好啱小朋友食


因為太熱,都唔係好想食野,於是叫左2份餐ONLY ~
奶油雜菌飯,阿囡食到好滋味,我自己就麻麻LIKE 隻奶油味~~

下一站,就係餐廳附近的~

彩虹眷村
台中市南屯區春安里春安路56巷

呢度其實是一個細細的幾間村屋,但由一個退休伯伯將佢畫上七彩繽紛的圖畫而出名~


求其搵個位企下都可以影到一幅靚相~


而且色彩鮮艷,小朋友同大人都好鐘意~


唔少人都黎呢度攞境,有D人仲係度影婚紗相添~


呢度仲有D道具放係度俾大家玩~


道具應該屬於呢位彩虹村IRONMAN
其實佢都幾辛苦,大熱天仲要戴住個面具,我地去到時,佢瞓左係地下休息~XD



呢度雖然細細,但我自己就好鐘意
呢度既紀念品都好靚,但無耐太貴,一把遮 HKD220
一頂CAP帽都百幾蚊
於是,我選擇將D錢捐左俾伯伯買油漆同俾IRONMAN~XD

返酒店沖個涼就出發到夜市
朋友話去旱溪好,但好似有D遠
於是去近D既龍富夜市~



龍富夜市
台中市南屯區五權西路二段大台中龍富觀光夜市 408, Taiwa


點知真係把鬼~
D野唔好食,地方又細又偏僻,走個時搵的士都搵到火黎~

唯一好處就係有個小朋友遊樂場
買一張飛,只要你坐上去唔落黎,就可以任玩,玩到你叫停為止~XD 

小朋友就好開心,大人就有D無聊啦~
不過呢個係親子團,最緊要小朋友開心啦~


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com




留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】