街坊食堂~ 靚煲皇

係旺角街市向大角嘴方向有個圓圓的天橋
每次都係坐車經過,從來未試過係個度行過

朋友搬左去大角咀,今次有機會去圓圓天橋底了~
 

呢間係圓圓天橋底的靚煲皇,一聽個名就知係以打邊爐為主啦
幾曾何時,乜煲皇,物煲皇開到成行成市,雖然熱潮過左,不過打邊爐依然是香港人的至愛呀~
尤其呢間靚煲皇門前有一大塊空地可以坐係度打邊爐,冬天一邊吹風一邊對住個爐滾下滾下,勁有風味呀~

呢間靚煲皇除左打邊爐外其實仲有唔少野熟食同海鮮,刺身
不過今次主要係打邊爐就無叫到了。

呢度仲有USB 可以俾人叉電添,好細心呀~HAHA


估唔到一間小菜坊都有自己LOGO濕紙巾呀~

今日咁熱,當然要坐室內啦,室內其實唔算好大,只有五圍度

我一坐底見到呢盤野就即刻加分了~

呢盤係大家打邊爐至愛,可以見到全部料都好FRESH,D芫茜蔥好翠綠,無黑無爛
辣椒全部新鮮切,D辣椒籽都無甩,仲緊緊痴住D皮。

仲有呢度既花生同甜酸青瓜蘿蔔都好好味呀,我食左2杯~HAHA 


今次我地3個女仔叫左個鴛鴦窩,一邊係蕃茄湯底,一邊係麻辣湯底
呢度既湯底只係78蚊咋 
但湯底既料總對唔少野架,眼見佢已經放滿哂料
麻辣個邊仲有豬紅,好正宗呀~
而且越食越出味,食到中段D麻辣開始滲出黎~越食越有味


呢個窩,我地3個女仔食左一個鐘~XD 

因為。。。。我地既枱漏左單~

其實呢度是家庭式經營,樓面係D嬸嬸婆婆為主
佢地好細心咁照顧你,就好似返左去婆婆屋企食飯咁~HAHA 

婆婆們好堅持上哂一枱菜先上一枱
所以我地要等其他枱上哂菜先到我地~
咁樣既話就唔會上漏菜,不過一漏,就成張單會漏哂囉~HAHA 

不過傾下食下,好快等到D餸黎啦~
呢度既本地手切牛肉係餐牌上有分幾種,問左後其實只係大中細既分別
我地得3個女仔,叫左個細~ 好似98蚊 (都幾大碟呀) 
呢隻牛肉望落有根,但一D都唔
我用麻辣湯底個邊都食到牛味


女仔嘛,當然要多D膠質啦,所以我地叫左墨魚滑同花膠
墨魚滑好彈牙,好實淨,碌完都鬆散,亦無食到成舊粉~
至於個花膠呢,同我想像既有D出入,好薄,好易熟,但都好易唔見~HAHA
我都係鐘意食花膠桶多D~

唔知幾時開始香港人打邊爐多左樣,叫"響鈴",我自己就十分鐘意
尤其係佢吸左D麻辣湯底一齊食,超級好味呀~
所以食響鈴,記得要打到中段,等個湯底出哂味先好食,太早食個湯唔夠味架~


打邊爐,我一定要食餃同菜
呢度既餃幾好食,入面既肉唔會霉既,皮都唔會溶到一PAT PAT 
話說家下好多鋪頭都用大陸來貨,想食到好味既新鮮好味既餃都唔係易事~

至於個雜菜籃呢~ 其實只有白菜同生菜2種菜,連個粟米都無,(最後我地叫多左個淨粟米~HAHA)
雖然菜係幾新鮮,不過種類實在太少了,唔可以叫雜菜囉,只可以叫雙併菜籃~

最搞笑係埋單個陣,阿嬸嬸話要請我地食茶粿
其實我地都好飽,同埋我又麻麻鐘意食,於是話唔使啦,但佢好熱情咁一定要送

點知上枱時係~........



呢個,就係嬸嬸口中的茶粿了~HAHA 
其實佢係由日本運來的芒果味雪米滋,皮比平時的雪米滋硬D 。
不過係嬸嬸既世界,所以甜點都叫茶粿吧~HAHA 

呢個靚煲皇唔係大集團式既出品,有一份街坊既風味,
食物都好新鮮,睇得出店鋪既誠意,起碼食物唔係倒模咁整出黎~
嬸嬸婆婆們都好細心,不時過黎執野,食哂D青瓜又肯俾我REFILL 
最開心係全部既人一齊坐係度睇武則天,睇哂先至埋單走人
又唔會被人催你走
就好似舊時屋邨的街坊食堂
呢D感覺,係依家D大商場連鎖食肆係永遠搵唔到架啦~


靚煲皇 Supreme Hot Pot
大角咀塘尾道18號嘉禮大廈地下

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com













留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】