夏天除左防UVA, UVB, 原來仲有IR 紅外線架~ Cetaphil Daylong


雖然啱先過左六月,但依家既太陽真係曬到暈~

依家出街,都要準備以下的物品

一頂可以摺得既草帽,一副超大太陽眼鏡

當然,仲要我既防曬啦~


Cetaphil 舒膚特呢個牌子,其實是某次我皮膚有問題去睇醫生
醫生開左佢既沖涼液俾我用
因為佢的產品都不含香料,有害物質,對敏感性皮膚好好~

最近消委會指出好多防曬都含有有毒物質,所以要揀一D有信心,低敏既品牌

Cetaphil 舒膚特的Daylongy護日朗防曬系列,就好啱啦

呢個防曬系列除左可以預防平時既UVA, UVB 外,仲可以預防IR 紅外線

原來陽光中有54%是紅外線,而紅外線是可以穿越真皮層,深入皮下組織,如果長期暴露在紅外線下,會令肌膚抗氧化成份減少,更會分解皮膚中的膠原蛋白同彈性纖維,即係令會皮膚鬆馳,老化。

所以我地要防UVA,UVB外,仲更加要防IR 紅外線呀~


Cetaphil Daylong
面部清爽乳液 SPF 30 PA+++


呢款FOR 面部既清爽防曬液,質感特別輕盈,而且不含油份
仲可以當做妝前底霜搽

好多人包括我自己,都以為化妝品含有防曬就足夠
但原來因為化妝品既使用量太少 (通常一粒豆既粉底液都搽勻成塊面)
根本就起唔到足夠既防曬作用。

護日朗呢款面部防曬液適合油性,敏感皮膚,快速吸收
而且不含PARABENS 防腐劑,,香料,或乳化劑,係低敏配方,不會引起粉刺


質感偏水狀,易推快吸,而且無咩反白既問題。唔會影響粉底既顏色或膚色。
仲加入維他命E滋潤肌膚。無論係單搽或作為打底防曬都可以
仲可以防水防,戶外運動都無問題。

另一樣就係防曬能力更高的
Daylong 護日朗高效清爽乳液 SPF 50 PA+++


呢款係可以用於面部或全身既防曬。同30SPF一樣不含PARABENS 防腐劑,,香料,或乳化劑
但佢既質感比30SPF 厚好多,推開時都要用D時間去搽勻。
所以建議用作長時間戶外活動或身體部份會較好
面部的話可能會感覺有D負擔。


成個台灣成程我都靠呢枝50SPF PA+++,返到黎真係無咩黑到~ 
諗住影番D對比照, 不過......就出事~

因為端午節去左沙灘游龍舟水,搽左第一次後,因為成身沙懶得再補搽
咁就出事了~ T.T 
成個膞頭同背都曬焦了~

呢個時候,好彩有佢

Daylong After sun 
護日朗曬後修護霜


呢枝修護霜同平時既BODY LOTION 差唔多。質感是CREAM狀
好易推,易吸收。搽上身後好舒服
尤其係曬紅哂既身體,搽上後涼涼地,真係好爽


呢隻曬後修護乳霜含有可以修復DNA 的核酸內切酶,活躍支援肌膚自我修復機制。就算面都搽得架~
當然,佢一樣不含PARABENS 防腐劑,,香料,亦有加入維他命E, 甘油等滋潤成份。為皮膚加強保濕

話說我初曬第一日既夜晚開始覺得炙熱同痛,於是那那臨攞呢枝AFTERSUN 出黎搽
搽完後痛楚感即刻大減,搽埋第2日,已經唔再感到痛啦
不過呢,皮都依然係有甩既~(因為已焦了)




呢個夏天咁多戶外活動,我手袋一直長備呢枝超防曬架~
SIZE 細細,拎出街補搽都唔怕重嘛~

想知多D防曬同DAYLONG既知識,可以參考以下的網站
http://www.daylong.com.hk/

Daylong 護日朗全新防曬系列已於各大藥房,萬寧及屈臣氐有售

以上產品由品牌提供

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

















留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】