胸部既二三事~ body & soul wellness 感謝篇

3月的時候,參加 body & soul wellness 的胸部療程
胸部療程當然不是去隆胸或整型啦~HAHA
而是去做一個 皇牌「全方位養生胸」療程
胸部療程其實是一個保養身體的療程呀~
成個療程分為治療期, 美胸療法及保養期之3個階段

而 body & soul wellness的個人化服務更針對客人的乳房需要而設,從而為她度身訂造合適的個人專屬護理,配合一站式貼心的跟進服務,全天侯監測進度及健康狀況,編寫食療及湯水,達至更有效及更到位的養生胸療法!!

 第一次重溫 <<按我>>
我只係試左佢既治療期,總共做了五次
最後,仲去左 body & soul wellness 位於銅鑼灣C出口的新店
一出地鐵就是,連馬路都唔使過,超方便呀~


新店同舊店一樣有好齊全的沐浴設備,見到呢個按摩浴缸,真係好想跳入去沖番個靚涼架~


新店同樣有環境舒適的房間和柔和的燈光。

第一篇已講左點解要保養胸部
除左靚之外,其實都係為身體健康著想

「全方位養生胸 」療程的好處有:
• 自創獨家手法開通 背部及胸經絡 背部及胸經絡 背部及胸經絡
• 預防乳房老化,優黃金比例
• 改善腋窩淋巴毒素結集 所引致的胸部新陳代謝循環 
• 減少經期時的生理不適
• 疏通乳腺,草本治療


經過呢五次的療桯,真係完全可以體會到以上的好處。

講番我自己,生完BB後餵左10個月母乳,第一個胸部既問題當然是下垂啦~
餵奶時成日谷奶,成個胸都漲左成個CUP 
停左人奶後,就好似個漏左氣既汽球咁,一下子無哂氣喎,當然係縮哂同向下墮啦~
好彩係我無咩橙皮紋,已經是不幸中之大幸。

當然呢個問題其實都只係外觀,第2個問題就比較困擾了。
喂奶時乳腺都塞塞地 (所以餵得10個月就無得再餵了) ,加上其實都無正式食過D乜收奶,只係等佢自然無哂
停奶後感覺乳腺位塞左好多野係入面都清唔到,變成一塊塊既硬塊
每到月經黎之前,呢D硬塊就會好痛
初期無咁嚴重,點知停奶3年後既今日都依然痛
而且仲有日漸嚴重既傾向
一個月後得幾日唔痛,其他日子都好腫同痛

其實個時我都好驚,已經開始上網搵醫生資料,諗住去CHECK下
咁啱就知道body & soul wellness有呢個養生胸療程
當然要即刻去試試啦~



經過Michelle檢查後發現我既胸部整體無咩大問題,只係有多處硬塊。
不過呢D硬塊唔係咩大事,是可以經推拿推散的結折。唔使擔心

聽完佢咁講,我個心即刻定左好多~ (之前真係有D驚架) 

之後就開始做療程。

美容師首先幫我清潔胸部
之後就會以含人蔘的按摩油幫我做推拿
人蔘既好處是可以幫助血液循環。
當然,可以因應唔同既需要而加入唔同的按摩油啦~

呢個叫全方住按摩,其實都叫腋胸按摩
因為按摩既唔單止係胸部,仲包括埋腋下的淋巴,因為兩者都係相連 
淋巴通,可以疏通胸部同腋下的毒素。UNDERARM 都無咁黑架。
而且可將腋下的副乳都去掉。


按完後,當然要敷番個胸MASK幫助吸收同收緊啦~!

而胸MASK 其實同面既MASK一樣都有唔同功效可揀
我呢個就係保濕的MASK~

經過第一次治療後,第一個感覺就係個胸輕左好了。
就好似平時做完腳底按摩後成隻腳輕左咁~唔再有好重,好有負擔既感覺。
而硬塊都無左七成。摸落去軟左好多。

隔左3個星期後再做第2次,硬塊的數量又再少了。
最開心是來經前已經唔再谷同痛。真係超開心。

KEEP住做3次,胸既硬塊問題都解決左九成。而且痛楚都無乜

不過....最衰都係自己

因為4月頭我個囡入左醫院,之後又到自已病,成個療程都推遲左成個月有多~
減左既結折又開始慢慢出番黎~>< 
而且 經期前又再谷再痛~>< 
於是即刻再BOOK 去做按摩,緊接第二個星期再做埋第五次

神奇的事又黎了。
做完第5次後,胸部竟然都仲係有結折同痛。我估是因為做得太密
就好似按摩得太密會痛一樣。

點知過左大半個月,我突然來經了。比平時早左10日有多。
但一黎經後,胸部的硬塊痛楚和結折都無哂了。

胸部的保養真係一D都唔可以偷懶呀~

今次真係好感激 body & soul wellness, 唔單止幫我解除左胸部硬塊的疑惑,仲幫我去除左一直以黎的痛楚困擾。多謝呀~﹗

今次 Beaubuste 特別提供看我blog的讀者/朋友仔免費體驗 “全方位養生胸” 療程 (*只限新客戶),只要在>>這次連結<<登記資料後,填寫是BLOGGER Sally讀者/朋友仔,就可以免費試做treatment 一次,之後購買療程的話也會有特別的discount,大家可先體驗一下啦!

body & soul wellness身‧心‧靈 

銅鑼灣店
地址:香港銅鑼灣駱克道492號 順禧銅鑼灣中心5樓
電話:2882 9069


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】