都係食套餐有著數~


老公放假要去搵朋友,去左十年都唔去一次既土瓜灣

估唔到呢度都有間蒸海鮮,老公話要試一試

雖然門仔細細,不過上到去都幾大
感覺幾開揚,裝修都新淨
仲有卡位添


呢度都有海鮮套餐
不過平個個我又有D野唔食,貴又貴得滯,
不如散叫幾樣野試下啦~
不過尼,呢度都好多係時價黎,落單時真係要問清問楚~


除左蒸海鮮,仲有刺身食,不過今日主打蒸野,刺身都係留番去日本鋪頭食啦~
呢度既調味係放係張枱度,雖然無平時個D咁多,不過干淨企理 (其實我平時都係食呢幾樣就夠)

行出去睇過D海鮮,以大野居多,反而無咩貝殼類同蜆仔個D~ 

至於個蒸爐,蓋係半透明,可以望住入面D野熟未~


\呢張宣傳單張,臨走先到見~@@
除左刺身,呢度連生蠔都有添~ 仲要10蚊隻~
原來有得送粥底,不過我都係後尾先見到,加上又飽,所以無要到了~
總之,成張單既優惠都無左~ ><

3頭大元貝
HKD 68 / 隻

 

元貝蒸到九成熟,好嫩滑,唔痴牙

蟲草花8頭鮑魚仔
HKD 55/隻


要讚一下鮑魚洗得超干淨

聖子王
HKD 58/隻


好大隻,又係清理得好好~

以上的海鮮,基本上真係清蒸,無任何調味料,只加幾粒蔥~
不過,唔知係清理得太過干淨,好似無咩海鮮味~
加上又無加任何調味,所以,都不得不加番D調味料去提下味~

蒸雲吞
HKD 48/半打


我覺得我叫錯野,應該話,雲吞係唔可以蒸的
D雲吞皮蒸完後好鬼硬,同落水煮係兩回事~@@

半打雲吞,有3隻係無蝦,3隻有蝦,幾趣緻


唔知係咪頭先的海鮮真係太清,覺得D雲吞餡都幾咸~ 

烏雞豚肉丸/手打蝦丸
HKD 60 / 4粒

呢2款丸做得不錯,夠爽口,味道都咸淡適中
而且丸中仲有少少肉粒增加口感 
唯一就係貴啦,成15蚊一粒~@@


蟲草花雞
HKD 168/半隻


以半隻黎講,份量都算大~


雞肉都蒸得很嫩滑,唔會嚡十十
調味算唔錯,初食覺少淡,不過食多幾舊就覺得啱啱好~

呢度望落幾寬敞,不過原來腳下暗藏玄機


因為枱下面有個爐,我老公基本上係要分脾坐~@@ 
我雖然腳短,可以坐得舒服D,不過呢,成晚撞到個鐵櫃砰砰聲~@@ 

是夜平日無咩人,所以待應姐姐成晚就企係我地身邊等D海鮮熟同幫我地換碟~
不過呢,有個人企左係度,我同老公想傾下計都有D尷尬囉~@@

2條友亂咁叫,叫左成8百蚊~@@

呢張單仲未完
因為仲要加 18蚊一罐的王老吉同15蚊一罐的可樂~
同埋加一

下次食蒸海鮮,都係食套餐有數計~

金御膳正宗海鮮蒸氣石鍋
Gold Yue Sin Hotpot Seafood Restaurant
土瓜灣北帝街29-35號八景樓1樓A-D號舖


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】