o ba 生日飯

老公生日啦~~~~~
同佢去邊食飯好?
老公做開西/日餐,食呢D野實俾佢彈
中菜佢又唔LIKE (正一西人)
不如就韓野啦~ 仲要係正宗個隻~ 


金巴利道已經變左韓國街啦,由街頭到街尾,不論咩韓食都有
不過呢間梨泰園,不論由裝修/名稱都係最傳統個隻,所以就揀左呢度~

呢度既門面雖然細細,但入面地方都幾大~ 而且見到D位都好闊落,唔怕撞到隔離枱囉~


我地七點到,都仲未有人,不過七點後已經開始坐滿了~ 
不過見幫襯既,都唔係後生仔,(有D仲以係韓國人添) 
既然可以吸引到呢班高消費族羣,我都應該無揀錯~XD 

打開MENU ,完全同身在韓國無兩樣~(除左有中文字啦) 
見到D相全部都係韓式得不得了~


呢度既食物都係偏大份,所以適合5-6人黎一齊黎 (所以D枱都係多人枱為主啦~

每枱已有一個內置的燒爐
唔同睇少呢D內置式的爐,分分鐘價值不菲,同個D用GAS爐既係絕對係唔同LEVEL架~  


另一個我揀呢度既原因
就係呢D前菜啦~ ~~~~

其實呢D前菜比燒肉要更多功夫,又要洗,又要切,又要醃定
留意下平時去個新式既韓食店已經無機會食到尼架啦~ 
只有一定正宗同貴價的韓店先仲有呢個排場~
呢幾個前菜,甜,酸,辣都有齊~


當中的泡菜更係我既至愛,因為佢係鮮泡菜,即係唔係醃到淋哂個D,仲有菜既爽脆同鮮甜~
我老公就最LIKE食好似豆角, 一條條的,濃味D, 但辣得黎又野味
不過有一味好搞笑的,就係腸仔,仲要似似未煮過的腸仔~ HAHA 
酸木耳同酸酸爽爽好開胃,菠菜芽菜好香麻油味~
蛋餅同綠色的餅都係混和左菜係入面,味道較淡,但幾飽肚~
仲有兩舊好甜的甜薯,連D汁都好甜,我用黎做飯後甜品~XD 

雖然D前菜好好味,不過係無得REFILL的~ 

食韓燒一定要加菜的,不過呢度既菜係要俾錢 的,60蚊
俾得錢,當然質素都有番咁上下啦~
有齊平時既唐生菜,薄荷葉,蒜頭,仲有青辣椒添~


食韓燒,一定要食五花肉

呢度200G 148蚊~ 

五花肉肥厚適宜,仲切得好靚,方方正正~

呢度有人幫我地架,加埋個前菜,一枱都係,好有氣勢呀~


五花肉黎講,呢個豬味好濃,沾上醬汁同生菜同食,食唔停口呀~


可惜D肉切薄左少少,變得好易燒到干身~
如果再厚切番少少就更好了。

老公鐘意食牛,當然要點番個牛啦
呢個牛肋骨肉 198蚊200G 


牛肋骨肉因為痴住骨,一般都較嫩滑
呢個牛肋骨肉同平時個D有D唔同
比較厚切,要燒耐D,開頭見阿姐姐燒咁耐,心諗,死啦,牛黎架,會唔會好韌架
不過食落又OK喎,牛味好濃,一D都唔韌~!
但如果係薄切的話我覺得會更好~


呢個辣泡菜豬肉湯真係超級正


D料好足,而且辣得黎又唔嗆喉~
入面仲有超多料,有豆腐,豬肉,仲有韓國年糕,飲2碗都飽~ 


如果冬天飲呢個湯真係暖到上心口~ 

再黎呢個石頭鍋蛋真係好得意
無試過咁樣食蒸蛋,雖然好似好厚,D蛋亦都唔似中式蒸水蛋咁順  
上枱時D蛋係好漲卜卜的,凍左D蛋會下陷少少,不過都唔影響佢既味感
加入左唔少蔬菜,食落唔會好溜,仲有D口感~
少少咸咸地,幾好味


因為實在太飽,打包左呢個回家,第二日再翻熱食,依然好味如舊~ 

好彩老公都好滿呢餐生日飯

返屋企,我竟然仲有禮物收添~XD
(提早的母親節禮物) 

老公生日,我收禮物~ 
O BA sa rang hae yo~



梨泰園韓國餐廳
I Tae Won Korean Restaurant
尖沙咀柯士甸路18號A僑豐大厦地下
TEL :2375 0303

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com




留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】