遺憾少了一對高跟鞋~ Gaylord Indian Restaurant

尖沙咀有好多咖喱的餐廳,
不過想坐得舒服,環境又靚,我揀呢間~


呢間位於亞士厘道的GAYLOAD 已經開左幾多年
雖然近幾年亞士厘都變翻天,好多舊店都無左
但佢依然仲係度,證明的確係有D料

最近天氣好悶熱,搞到個人都無咩胃口
食D重味少少既咖喱就最啱

比起之前去既印式餐廳,呢間裝修得最有格調

一入門面已經見到2張吧枱,唔係間間印度餐廳會見到

呢度的裝修傳統中帶點西式


淨係呢排半圓形的梳化就已經感覺到好高貴
一班女人坐係度飲紅酒,食飯,感覺好 SEX AND THE CITY~


今日七點幾上到黎,已經坐滿八成咁滯~ 
仲有好多外藉人仕添~


D待應個個都著哂制服,好鬼SMART~

呢度最特別既,就係有LIVE,無錯,係印度歌LIVE BAND
唔理識唔識聽,總之聽住印度歌,食住印度野,特別有印度味~XD 


環境OK,價錢又點呢?
呢度既野食以尖咀餐廳黎講唔算貴~ 普通一餐飯價錢


SET DINNER 由百幾蚊至三百幾都有~

有D餸有2人, 4人分量,人少少最好~
另一樣最特別的是 呢度既素菜 係不帶洋蒽和蒜頭~
(我同朋友諗左好耐,唔係中國佛教先戒得咁清咋咩?)

先黎既印式前菜

胡椒餅


餅香脆,胡椒味不重,但沾上薄荷醬還是有風味
薄荷醬夠清香突出~ 不會悶悶地
另外既醬,其實我到依家都唔知叫咩名 (上網都搵唔到)
佢係用唔同既果實,果皮之類整成,有少少辣, 係果皮辣味個種
食過唔少鋪頭都有呢隻醬。呢度既醬感覺幾新鮮, D果實唔係爛溶溶的~


點飲品時,我同朋友都點了SALT LASSI

待應哥哥同我地講會好SOUR, 好擔心我地飲唔慣,
於是要左一杯試試先~


其實比起SWEET, SALT 我更鐘意 (其實平時都有飲開啦)
呢度既LASSI  濃淡適中,其實幾美味,SALT 味仲有少少解辣既效果~
就算飲到尾,無咁凍,依然可口,唔會飲到好多粉咁~

今日兩個女人仔,叫左3個餸,都係未食過既新嘗試~ 


最左面既係秘製茴香小餃子
原來個餃子唔係平時我地食個D
係將薯蓉加入左香料,搓成一舊舊~


完全係齋黎,無肉的~
餐牌上係無寫辣的~不過其實係有好輕微的辣~
而且仲有少少的酸酸味~ 可以中和薯仔的澱粉質感~變得無咁滯~
有少少同平時食開的印度野唔同,幾有新鮮感~

中間個個係菠菜蓉羊肉


其實平時我自己係唔會叫的,因為我唔食菠菜
不過呢個菠菜蓉同平時食既菠菜好唔同~唔會食到口嚡嚡~ 仲好鬼滑添
個羊肉雖然好瘦,但好淋,唔會好難咬開。混合埋菠菜蓉一齊食更加滑~
改變左我對菠菜既厭悪感~

最後一個係
腰果奶油紅花忌廉雞


腰果基本上係睇唔到, 因為已經變哂蓉,變左個汁了~配合奶油,整個醬汁好CREAMY~
唔知係咪紅花的關係,食到有丁點的苦澀味~ 不過反而增加了整個汁的層次級~
個雞肉反而係實的的,好似煮到硬左咁~ 有少許預期以外~

三樣餸既肉或薯仔粒都切到細細粒,方便優雅地入口~
每款既汁都好多,好想整番碗飯黎撈~ 

平時食咖喱,都會點NAAN, 不過今日想試下新野~
所以揀左 芝士烤飽~

不過呢,上到枱後,又其實唔覺同NAAN有咩分別


中間夾左D芝士,個餅變得厚身左,亦都鬆化左
有少少焦香,就算就咁食都已經好好味~

雖然望落唔係好多野
但我2個女仔都食唔得哂~ 因為都好多肉同埋D 汁都幾CREAMY, 

呢度環境幾靚幾好,好啱女仔家黎食印度野~ 
感覺干淨衛生D,又安全D~ (2個女仔,真係唔敢亂咁上樓食印野架) 
雖然價錢比平時食印野係貴左少少,但其實都係普通一餐西餐既價錢者~

唯一遺憾,無著番對高踭鞋,靚衫
影番張靚相~

爵樂印度餐廳
Gaylord Indian Restaurant
尖沙咀亞士厘道23-25號雅士利中心1樓

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com
















留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】