靚料住家式打邊爐~

天寒地凍,最好當然是打邊爐

在西九龍中心對面看見這間平平地既任食火鍋
HKD 158 / 2個鐘任食
就呢間啦~ 反正都係傾計多過食~

地下只係門口,要上一層,地方都算唔錯,唔算係勁大,長長地~


呢度既價錢唔算貴,所以食物都唔會有咩鮑魚,刺身之類
都係正常既打邊爐材料

特別既有田雞,海蝦,花膠,多款鮮魚片~
最驚喜係以百幾蚊的價錢可以食到雞煲底 (呢個都係我幫襯既原因~XD) 


一坐底,當然點左個雞煲底先啦~


要左小辣,辣係麻辣個隻,初初唔算好辣,但越煲越濃味~

我地3個人,怕佢太多雞,食唔落其他野,已經叫佢減少份量
唔知佢有冇減,依然好大鍋~XD

雞很滑,很嫩~亦很多肉,(唔係得D骨) 

溫馨提示:要食哂雞先好落水,唔係雞肉會變嚡的~

黎左第一 ROUND~


呢度既鮮魚片好多選擇,朋友叫左鱔片同脆肉鯇~
仲有元貝~


睇個樣,白白淨爭,仲切得好靚,大大塊塊,唔係碎濕濕的~

鱔片係超實淨,有咬勁~ 
脆肉鯇都一樣爽脆,係有D骨,食落麻煩~


元貝嘛,真係感覺好正
又白又滑,煮完都勁大隻~
雖然未必是新鮮元貝,但質感實淨,唔會霉淋淋~


牛嘛,當然係打邊爐必須
呢度既牛雖然唔係雪花,但肥瘦都均勻~
最好係牛肉唔係雪到硬,但又唔會係解左凍出哂血水個隻~


呢度既手打丸係超大粒的~XD 


粒粒都好有份量~~


味道唔太味道,幾住家菜FEEL~

最鐘意係雲吞,水餃
全部似係自家製~
無雪,亦好新鮮
餡好爽脆,皮都唔會煮到爛~ 我呢個餃餃人要俾10分~


另一個驚喜就係D丸~
呢度既丸拎上枱時唔會仲有雪架~ 似係街市買返黎就上枱咁~
唔係雪到死實個D~
而且選擇有新鮮感~
炙燒之芝心丸,南瓜流心丸,蟹粉包心丸都係出面少有的~


食左咁多,就要食D菜啦~
菜好新鮮翠綠~ 無爛無霉~


係份量好似少左D咁~ 不過唔夠咪再叫囉,好過浪費

呢度既雪糕好特別的
係香港製既GELATO, 還是第一次見呢~
而且味道也很多
我選了綠茶味,朋友選了豆腐 
綠茶的話有綠茶的味澀味,但略甜了
豆腐味反而清淡得多~
下次我要試埋其他味先~

呢度既待應都好好人,好好招呼
大叔話我地3個女仔食咁少野添~XD
呢度既材料雖然唔係咩名貴野,但勝在新鮮,就好似阿媽係街市買返黎打邊爐咁~
唔會樣樣都雪到一舊舊~ 好有住家FEEL呀~

火鍋薈
深水埗欽洲街58號米蘭軒地下及1樓


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com




留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】